Quote from Olof Robertson on 30 December 2008, 09:58Pssst! Jonas (viskar): http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=346376
😀
Pssst! Jonas (viskar): http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=346376
😀
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 12:14Käka aldrig en stor tallrik fil och flingor en timme innan ett maxpulstest i backe. Det ser så äckligt ut när det rinner och blir lätt omotiverat när man ska springa förbi det ett par vändor till..
Käka aldrig en stor tallrik fil och flingor en timme innan ett maxpulstest i backe. Det ser så äckligt ut när det rinner och blir lätt omotiverat när man ska springa förbi det ett par vändor till..
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 12:21Om man kör tre tuffa veckor på raken som innehåller pass som är tuffare än någonsin och dessutom är stressad och sover för lite kan man drabbas av överträning.
Om man kör tre tuffa veckor på raken som innehåller pass som är tuffare än någonsin och dessutom är stressad och sover för lite kan man drabbas av överträning.
Quote from Sissel Svanøe on 30 December 2008, 20:53Jag har en outsinlig källa av bittra erfarenheter att ösa ur. Här är ett axplock;
-Passa inte på att springa jättefort ibörjan av ett lopp för att du ska hinna så långt som möjligt innan du blir trött.
-Står det i banbeskrivningen att det är kuperat är d
Jag har en outsinlig källa av bittra erfarenheter att ösa ur. Här är ett axplock;
-Passa inte på att springa jättefort ibörjan av ett lopp för att du ska hinna så långt som möjligt innan du blir trött.
-Står det i banbeskrivningen att det är kuperat är d
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 20:56Har du tagit till dig erfarenheterna?
Har du tagit till dig erfarenheterna?
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 20:57Helt underbar tråd dethär! 😀 😀 😀
Helt underbar tråd dethär! 😀 😀 😀
Quote from Sissel Svanøe on 30 December 2008, 20:59David> Bara den som gällde att köpa nya bh:ar. F ö är jag totalt obildbar.
Tillägg; Och det där med frukosten också. Det gör jag inte om.
David> Bara den som gällde att köpa nya bh:ar. F ö är jag totalt obildbar.
Tillägg; Och det där med frukosten också. Det gör jag inte om.
Quote from Funbeat user on 30 December 2008, 21:00Jag har svårt att fatta med mina små händer.
Jag har svårt att fatta med mina små händer.
Quote from ellen olsson on 30 December 2008, 21:01Köpte du en annan modell eller bara en annan färg? 😉
Köpte du en annan modell eller bara en annan färg? 😉
Quote from Sissel Svanøe on 30 December 2008, 21:06Fredrik> Tills jag hittar något mörkare köper jag bara bara svarta sportbh:ar.
Fredrik> Tills jag hittar något mörkare köper jag bara bara svarta sportbh:ar.