Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBittra erfarenheter....
You need to log in to create posts and topics.

Rent allmänt så verkar vi funbeatare göra ganska mycket dumt. Skönt att veta att jag inte är själv 🙂

Om det är -20 grader ute och du stretchar mot en lyktstolpe kan det vara frestande att slicka på den - gör inte det!

har du provat att slicka?????
hahahahaha
hmm mest dumma är att inte tejpa eller plåstra bröstnipplarna när jag springer långt på sommaren, får sånna jäkla sår, det gör ont...

Jag fuskade en gång med matintaget i flera dagar och tränade på rätt hårt. Tappade fokus totalt i en terrängrunda på ca 19km i en nedförsbacke,fullt med stenar och jag slog sönder knäet. Joggade på sista biten och fick ringa exet för att få hjälp att rens

Haha! 😀 Pröva denna Olof, den verkar "ren" från Markus-skryt... Tror nog jag kan hitta fler exempel om jag letar riktigt noga, men tyvärr verkar de flesta vara nersmittade... 🙁
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=359965

Jonas: Hittar i

Jonas U: Jag halkade rejält i helgen TROTS dubbat. Men på glansis som sluttar 30 grader i sidled hjälper inga dubbar. Så den bittra erfarenheten här är att älga inte på i full fart precis var som helst bara för att du har dubb under fötterna. Dom kan lätt

När du är ute på långpass - chansa inte på att det bara är luft. Jag var en mil hemifrån när jag råkade ut för en otäck "kod brun" olycka. (#)

spring inte en mara i skor som är lagom stora utan strumpor. I alla fall inte efter att ha cyklat o simmat 6-7 timmar innan.

(Å andra sidan KAN resulterande blåsor så man inte kan springa på ett par veckor göra att man får en superformtopp till annan tä

Hehe Melker. Där satte jag mitt morgonkaffe i vrångstrupen 😀 Fy fan va roligt, inte för dig förståss eller (H)

Mackan och Mackan: Ah, jag hittar inte den där tråden heller. Sökfunktionen på funbeat är inte så bra.

OK, såg bara min chans att ge en känga angående den tråden. 🙂 Riktiga dubbskor är säkert bättre än halkskydd även om de inte alltid fungerar de helle