Quote from Guest on 22 June 2011, 19:10Blå leden: Dommarudden till söderhamnen vaxholm. Terränglångpass i fin skärgårdsterräng. Blir några korta stopp, men tanken är att flyta på i ett behagligt tempo runt 6:30.
Start ca kl 1030 vid dommarudden
Finns möjlighet att hoppa av efter ca 17 km v
Blå leden: Dommarudden till söderhamnen vaxholm. Terränglångpass i fin skärgårdsterräng. Blir några korta stopp, men tanken är att flyta på i ett behagligt tempo runt 6:30.
Start ca kl 1030 vid dommarudden
Finns möjlighet att hoppa av efter ca 17 km v
Quote from Funbeat user on 22 June 2011, 19:20Hade tänkt springa ett långt terräng pass här nere i Nynäshamn denna dag, så nu har man som vanligt fått beslutsproblem. Även om 35 km kändes lite kort, vill helst komma över 5 mil. Kom nu inte med att jag kan springa fram och till baka för det får jag ti
Hade tänkt springa ett långt terräng pass här nere i Nynäshamn denna dag, så nu har man som vanligt fått beslutsproblem. Även om 35 km kändes lite kort, vill helst komma över 5 mil. Kom nu inte med att jag kan springa fram och till baka för det får jag ti
Quote from Lotta Lindström on 22 June 2011, 21:08Men om du springer tillbaka till Kulla vägskäl landar du ju på 5,2 mil 😉
Men om du springer tillbaka till Kulla vägskäl landar du ju på 5,2 mil 😉
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 01:03Kanon jan-Erik. Jag kör gärna maran eller lite till så visst kan vi sluta på över 45 km. Haka så improviserar vi;) d
Kanon jan-Erik. Jag kör gärna maran eller lite till så visst kan vi sluta på över 45 km. Haka så improviserar vi;) d
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 07:55Jag är sugen men jag måste fundera på det. Lägger in det i kalendern så länge.
Jag är sugen men jag måste fundera på det. Lägger in det i kalendern så länge.
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 08:12Daniel, du har lite för kort framförhållning på dina påhitt för att en annan skall kunna hänga med. 😉
Daniel, du har lite för kort framförhållning på dina påhitt för att en annan skall kunna hänga med. 😉
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 08:22Mr Wilk, börjar bättra mig. Men gillar lite nerv och spontanitet och den har en risk att försvinna då det ligger för långt fram i tiden, å andra sidan kan det bli att jag ensam får nöta steg för steg. Lycka till i morgon med midsommardrömmen, hoppas vi se
Mr Wilk, börjar bättra mig. Men gillar lite nerv och spontanitet och den har en risk att försvinna då det ligger för långt fram i tiden, å andra sidan kan det bli att jag ensam får nöta steg för steg. Lycka till i morgon med midsommardrömmen, hoppas vi se
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 08:22PS. Min GPS-logg från i oktober säger drygt 38 km (med då sprang vi in i Rydbo för vätskepåfyllnad).
PS. Min GPS-logg från i oktober säger drygt 38 km (med då sprang vi in i Rydbo för vätskepåfyllnad).
Quote from Jonny Persson on 23 June 2011, 08:27Då kanske vi ses i skogarna för jag och en kompis ska köra långpass i samma område på söndag Daniel.
Då kanske vi ses i skogarna för jag och en kompis ska köra långpass i samma område på söndag Daniel.
Quote from Funbeat user on 23 June 2011, 11:25Låter supernajs!
Hänger gärna med om jag är tillbaka i stan!
(alltså om det är taskigt väder i skärgårn)Hoppas annars detta går att göra om nån helg längre fram!!! 🙂
/LL
Låter supernajs!
Hänger gärna med om jag är tillbaka i stan!
(alltså om det är taskigt väder i skärgårn)
Hoppas annars detta går att göra om nån helg längre fram!!! 🙂
/LL