Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Blå leden: Dommarudden till söderhamnen vaxholm. Terränglångpass i fin skärgårdsterräng. Blir några korta stopp, men tanken är att flyta på i ett behagligt tempo runt 6:30.

Start ca kl 1030 vid dommarudden

Finns möjlighet att hoppa av efter ca 17 km v

Hade tänkt springa ett långt terräng pass här nere i Nynäshamn denna dag, så nu har man som vanligt fått beslutsproblem. Även om 35 km kändes lite kort, vill helst komma över 5 mil. Kom nu inte med att jag kan springa fram och till baka för det får jag ti

Men om du springer tillbaka till Kulla vägskäl landar du ju på 5,2 mil 😉

Kanon jan-Erik. Jag kör gärna maran eller lite till så visst kan vi sluta på över 45 km. Haka så improviserar vi;) d

Jag är sugen men jag måste fundera på det. Lägger in det i kalendern så länge.

Daniel, du har lite för kort framförhållning på dina påhitt för att en annan skall kunna hänga med. 😉

Mr Wilk, börjar bättra mig. Men gillar lite nerv och spontanitet och den har en risk att försvinna då det ligger för långt fram i tiden, å andra sidan kan det bli att jag ensam får nöta steg för steg. Lycka till i morgon med midsommardrömmen, hoppas vi se

PS. Min GPS-logg från i oktober säger drygt 38 km (med då sprang vi in i Rydbo för vätskepåfyllnad).

Då kanske vi ses i skogarna för jag och en kompis ska köra långpass i samma område på söndag Daniel.

Låter supernajs!
Hänger gärna med om jag är tillbaka i stan!
(alltså om det är taskigt väder i skärgårn)

Hoppas annars detta går att göra om nån helg längre fram!!! 🙂

/LL