Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag kommer springa oavsett väderlek eller vind. Och gärna 38 km. Efter förra söndagens 33 km i massa regn så känns det skönt att ha skogen som skydd, detta kommer bli ett kuperat trailäventyr. Jag kan sista 18 km väl eftersom det är hemmaplan, så felnavig

Det här lät kul! Lyckas jag inte komma iväg på midnattslöpningen dagarna innan (alt kör båda) så kan jag tänka mig ett marathon i trevligt sällskap.

Domarudden? Please berätta mer för någon som inte talar skärnholmsspråk. Vilken pendelstation kan man sp

Miranda, du kan springa från vilken pendeltågsstation du vill 😉 det är bara frågan hur långt du vill ha till Dommarudden.
Annars ligger Dommarudden någon km utanför Åkersberga, så buss eller Roslagsbanan dit, så går det fortare.

Och sen ska jag se till att stava rätt. 🙂

http://www.domarudden.se/

Klart du skall haka mirre. Roslagsbana från tekniska tar dig ditt enkelt. Ca 2 km uppjogg från stationen tar dig till starten. Terrängmara löser vi utan problem.;)

Det är snarare 6 km till Domarudden från Åkersberga station, ca 3 från närmaste buss.

3 km till närmaste buss stämmer bra.
Vi sprang Blå Leden från Waxholm till Domarudden i höstas
http://www.funbeat.se/training/show.aspx?TrainingID=10971779
Väl framme och rastade vid Domarudden kom nån på att närmsta busskur låg tre km längre neråt vägen.

Kanon. Målet i hamnen i Vaxholm bjuder på massa kollektivtrafik båt/bussar osv. Uppjogg till starten från buss eller bergastation blir bonusmeter. Jag kan ordna vattenkontroll vid kulla vägskäl ifall intresse finns? Njut av sill och grill nu;)

Kanske ska lägga mitt långpass här.
Är det buss 621 som gäller från Sthlm (Danderyds sjh)...? Ankomsttiderna för den bussen synkar ungefär 95% dåligt med starttiden för löpningen, blir en lång väntan vid startpunkt efter den där första busshållsplats-upp

Skit, jag kan inte vara borta hela dagen, har kommit en grej 🙁 ska försöka få bort den.

Som jag har förstått det så är man i Åkersberga ca 9.20 med bästa transportalternativ. Så springer man 6km och väntar in övriga.

Vill, vill..