Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 13:33Jag kan agera skytteltransport från Åkersberga station upp till Domarudden. Jag behöver namn på de som vill ha skjuts och när de räknar med att vara i Åkersberga. Bara så jag vet om jag skall vänta in någon för att fylla bilen.
Dvs skriv "jag behöver skj
Jag kan agera skytteltransport från Åkersberga station upp till Domarudden. Jag behöver namn på de som vill ha skjuts och när de räknar med att vara i Åkersberga. Bara så jag vet om jag skall vänta in någon för att fylla bilen.
Dvs skriv "jag behöver skj
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 15:28Hade tänkt ta bilen till Vaxholm och buss därifrån, men upptäckter att SL mellan Vaxholm och Åkersberga inte är dom bästa (byte och väntan i Kulla vägskäl).
Är det någon annan som tänker ta bil och i så fall kan vi ha en på varje ställe?
Hade tänkt ta bilen till Vaxholm och buss därifrån, men upptäckter att SL mellan Vaxholm och Åkersberga inte är dom bästa (byte och väntan i Kulla vägskäl).
Är det någon annan som tänker ta bil och i så fall kan vi ha en på varje ställe?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 15:45Min sambo har lovat skjutsa mig till Domarudden. Vår bil är inte stor men med god vilja ryms det nog tre pers i baksätet. Om ni som vill åka med enas om ett lämpligt ställe vi kan hämta upp er på samt en tid, så kommer vi förbi då. Vi utgår från Nockeby,
Min sambo har lovat skjutsa mig till Domarudden. Vår bil är inte stor men med god vilja ryms det nog tre pers i baksätet. Om ni som vill åka med enas om ett lämpligt ställe vi kan hämta upp er på samt en tid, så kommer vi förbi då. Vi utgår från Nockeby,
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 15:55Har han lust att åka förbi Vaxholm så skulle jag kunna bjuda på skjuts därifrån och hem 🙂
Har han lust att åka förbi Vaxholm så skulle jag kunna bjuda på skjuts därifrån och hem 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:04Karin G; ni passerar kanske Bergshamra/Danderyds sjh/Mörby centrum i så fall? Kan man pressa in sig i ert baksäte då, kanske... (eller var ni nu passerar, jag är flexibel!) 🙂
Karin G; ni passerar kanske Bergshamra/Danderyds sjh/Mörby centrum i så fall? Kan man pressa in sig i ert baksäte då, kanske... (eller var ni nu passerar, jag är flexibel!) 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:07Rättelse: om jag kommer loss och kan agera vätskestation så blir det vid Kulla vägskäl.
1. Det är ungefär halvägs.
2. Det är närmare för mig.Hur det blir med denna extra service meddelas senast innan start.
Rättelse: om jag kommer loss och kan agera vätskestation så blir det vid Kulla vägskäl.
1. Det är ungefär halvägs.
2. Det är närmare för mig.
Hur det blir med denna extra service meddelas senast innan start.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:25Hey Khed, jag blir gärna skjutsad till Dumma udden!
Hey Khed, jag blir gärna skjutsad till Dumma udden!
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 16:34Bil avgår från söderhamnen målet, 0955 till starten plats för tre löpare extra. Mitt nr 0708199737 ifall någon vill ställa bilen där (jan-Erik osv). Vätska vid kulla vägskäl ca 1215-1230 vore kanon, annars lägger jag några petflaskor där, påväg upp till s
Bil avgår från söderhamnen målet, 0955 till starten plats för tre löpare extra. Mitt nr 0708199737 ifall någon vill ställa bilen där (jan-Erik osv). Vätska vid kulla vägskäl ca 1215-1230 vore kanon, annars lägger jag några petflaskor där, påväg upp till s
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 17:02OK Då är jag med och anländer till Vaxholm strax innan 0955.
Jag har för mej att det kan vara svårt med parkeringar där. Daniel några tips?
Mitt mobil nr 0707331782
OK Då är jag med och anländer till Vaxholm strax innan 0955.
Jag har för mej att det kan vara svårt med parkeringar där. Daniel några tips?
Mitt mobil nr 0707331782
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 17:47Östra ekuldsgatan är kanon. Höger innan färjan där är det gratis och oftas ledigt, vår vita corolla brukar stå där jämnt så även ikväll tror jag. Kul att du hakar jan-Erik;)
Östra ekuldsgatan är kanon. Höger innan färjan där är det gratis och oftas ledigt, vår vita corolla brukar stå där jämnt så även ikväll tror jag. Kul att du hakar jan-Erik;)