Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 21:18OBS! Det har blivit något knas med vår bilförsäkring (den har annullerats!) så vi kan tyvärr inte ta vår bil imorgon. Och jag som redan skickat meddelande till Frida och bestämt tid... Jag/vi får försöka ta oss till Vaxholm istället då.
OBS! Det har blivit något knas med vår bilförsäkring (den har annullerats!) så vi kan tyvärr inte ta vår bil imorgon. Och jag som redan skickat meddelande till Frida och bestämt tid... Jag/vi får försöka ta oss till Vaxholm istället då.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 21:25Jag kommer att slå av datorn nu och kommer förmodligen inte slå på den i morgon. Är det problem (som jag kan lösa med transporten)så ring mej i morgon.
Jag kommer att slå av datorn nu och kommer förmodligen inte slå på den i morgon. Är det problem (som jag kan lösa med transporten)så ring mej i morgon.
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 21:28Peter: underlättar om jag får ett klockslag av dig. Och någon dum udde tänker jag inte köra dig till 🙂
Peter: underlättar om jag får ett klockslag av dig. Och någon dum udde tänker jag inte köra dig till 🙂
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 21:32Khed, det verkar som Roslagsbanan landar i Åkersberga kl 09:43. Vågar man be om en pick-up då?
Khed, det verkar som Roslagsbanan landar i Åkersberga kl 09:43. Vågar man be om en pick-up då?
Quote from Funbeat user on 25 June 2011, 23:07Absolut! Jag kommer stå med bilen i taxificksn framför Pressbyrån.
Blå Nissan Almera med firmanamnet på bakflyglarna.
Absolut! Jag kommer stå med bilen i taxificksn framför Pressbyrån.
Blå Nissan Almera med firmanamnet på bakflyglarna.
Quote from Funbeat user on 26 June 2011, 23:44Tack för den magiska dag. Härligt med detta kanon gäng som matade på trots tistlar, myror och några felnavigeringar. Tack och god natt;)
Tack för den magiska dag. Härligt med detta kanon gäng som matade på trots tistlar, myror och några felnavigeringar. Tack och god natt;)
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 16:16Pssst. Tack för en trevlig tur från en som bara sprang sista 18 km(H). STARKT jobbat ALLA NI andra som sprang hela;)
Pssst. Tack för en trevlig tur från en som bara sprang sista 18 km(H). STARKT jobbat ALLA NI andra som sprang hela;)
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 00:41Ja det var en fin dag på Blå Leden. Stor tack till alla inblandade. Först Khedron som inte ens skulle springa själv men ändå tvingar sej upp i ottan för att skjutsa mej från Åkersberga till Domarudden. Stort hjärta där. Och Daniel för iniativet och säker
Ja det var en fin dag på Blå Leden. Stor tack till alla inblandade. Först Khedron som inte ens skulle springa själv men ändå tvingar sej upp i ottan för att skjutsa mej från Åkersberga till Domarudden. Stort hjärta där. Och Daniel för iniativet och säker
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 08:45Får väl tacka alla jag också 🙂
Och är redan på gång och peppar Khedron inför nästa pass, Norrtälje-Domarudden.
Så man kan bocka av hela sträckan Grisslehamn-Vaxholm.
Får väl tacka alla jag också 🙂
Och är redan på gång och peppar Khedron inför nästa pass, Norrtälje-Domarudden.
Så man kan bocka av hela sträckan Grisslehamn-Vaxholm.
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 09:04Tanken var att jag och Åsa skulle hänga på från Norrö (Åkersberga kanal) till Rydbo (både Norrö och Rydbo är ca 4 km hemmifrån) men jag insåg senare att jag hade räknat helt fel på både tid och sträcka.
Tanken var att jag och Åsa skulle hänga på från Norrö (Åkersberga kanal) till Rydbo (både Norrö och Rydbo är ca 4 km hemmifrån) men jag insåg senare att jag hade räknat helt fel på både tid och sträcka.