Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 09:19Bra summering Peter. Nästa gång blir det lyxigare kontroll med sortiment från vaxholmsbagaren;) och bastumöjlighet i åkersberga. Håll ut, ser fram emot "ännu längre" utmaningen, kanske hakar jag på en bit. Glad arrangör. D
Bra summering Peter. Nästa gång blir det lyxigare kontroll med sortiment från vaxholmsbagaren;) och bastumöjlighet i åkersberga. Håll ut, ser fram emot "ännu längre" utmaningen, kanske hakar jag på en bit. Glad arrangör. D
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 10:59Hahaha, för att få det höga nöjet att BJUDA på batterier (jo har en hel burk hemma, tar med fler nästa gång!) så måste jag absolut med på nästa terrängrulle. Hoppas jag är välkommen även om jag missade det där med pacing-pass och sånt.... Om jag blir för
Hahaha, för att få det höga nöjet att BJUDA på batterier (jo har en hel burk hemma, tar med fler nästa gång!) så måste jag absolut med på nästa terrängrulle. Hoppas jag är välkommen även om jag missade det där med pacing-pass och sånt.... Om jag blir för
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 11:03Självklart är du välkommen nästa gång Frida 🙂
och tack för tipsen på uppdrag vi kan skicka ut dej på 😉
Självklart är du välkommen nästa gång Frida 🙂
och tack för tipsen på uppdrag vi kan skicka ut dej på 😉
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 20:26Frida Forerunner 310
Frida Forerunner 310
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:49Nu förstår jag varför jag hade slut på batteri i min Garmin 310 när jag drog igång den innan start. Det var Frida som hade snott dem!
Tack för senast allihop! Jag kommer nog inte kunna vara med på reprisen men om ni har vägarna förbi Oslo i höst och är s
Nu förstår jag varför jag hade slut på batteri i min Garmin 310 när jag drog igång den innan start. Det var Frida som hade snott dem!
Tack för senast allihop! Jag kommer nog inte kunna vara med på reprisen men om ni har vägarna förbi Oslo i höst och är s
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 13:52Är ni laddade för en del två inom kort?
Är ni laddade för en del två inom kort?
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 14:43JA!
I alla fall om det blir lidingøloppshelgen, før då kommer jag hem till Sverige 🙂
JA!
I alla fall om det blir lidingøloppshelgen, før då kommer jag hem till Sverige 🙂
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 15:19Jag vill, tid och plats så är jag där
Jag vill, tid och plats så är jag där
Quote from Funbeat user on 13 September 2011, 16:20Jag är upptagen lidingöloppshelgen, och veckan efter blir det Holaveden. Köra halva sträckan nu på tisdag kl 13 med start kullvägskäl. När kan ni?
Jag är upptagen lidingöloppshelgen, och veckan efter blir det Holaveden. Köra halva sträckan nu på tisdag kl 13 med start kullvägskäl. När kan ni?