Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 13:47Blå tår är ett tecken på att det är sommar ute 😉
Blå tår är ett tecken på att det är sommar ute 😉
Quote from Catharina Brattlin on 31 July 2009, 14:07...men det är INTE snyggt! *vaddå fåfäng*
Några blåa naglar har jag aldrig haft.
Jag har en endaste gång lyckats skrämma iväg två stortånaglar pga fel storlek på skorna. Sen jag började med minst 1,5 cm tåmån så har jag sluppit det, trots att mina stort
...men det är INTE snyggt! *vaddå fåfäng*
Några blåa naglar har jag aldrig haft.
Jag har en endaste gång lyckats skrämma iväg två stortånaglar pga fel storlek på skorna. Sen jag började med minst 1,5 cm tåmån så har jag sluppit det, trots att mina stort
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 16:36Vadå Sylvia, jag som trodde ni ändå målade naglarna? 😉
Vadå Sylvia, jag som trodde ni ändå målade naglarna? 😉
Quote from Catharina Brattlin on 31 July 2009, 17:46Ähum, mjo, det gör vi ju...(H)
Ähum, mjo, det gör vi ju...(H)
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 19:36fast det är kul att kunna välja andra färger än svart, lila och _mörkt_ rött...
fast det är kul att kunna välja andra färger än svart, lila och _mörkt_ rött...
Quote from Elias Engqvist on 31 July 2009, 20:35AT: Du kan ju alltid måla dom blåa!
AT: Du kan ju alltid måla dom blåa!
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 22:07behövs ju knappt 😉
behövs ju knappt 😉
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 22:51En annan lösning än att klippa naglarna korta eller att köpa jättestora skor som jag provat med framgång är: Hoppa över den nedersta eller de två nedersta snörhålen. Snöra ur dem! Jag tycker inte de har någon funktion ändå. De hålen, öglorna, som är kvar
En annan lösning än att klippa naglarna korta eller att köpa jättestora skor som jag provat med framgång är: Hoppa över den nedersta eller de två nedersta snörhålen. Snöra ur dem! Jag tycker inte de har någon funktion ändå. De hålen, öglorna, som är kvar
Quote from Funbeat user on 31 July 2009, 23:02Härligt Bernt...exakt så ska man göra med knytningen...kul att höra att en till gått "kursen".;);)
Härligt Bernt...exakt så ska man göra med knytningen...kul att höra att en till gått "kursen".;);)
Quote from Funbeat user on 1 August 2009, 00:28Går även att knyta skon så man "lyfter" delen över stortån.
http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-238-267--12334-0,00.html
Kolla under: PROBLEM: "MY BIG TOENAIL TURNED BLACK."
Går även att knyta skon så man "lyfter" delen över stortån.
http://www.runnersworld.com/article/0,7120,s6-238-267--12334-0,00.html
Kolla under: PROBLEM: "MY BIG TOENAIL TURNED BLACK."