Quote from Jonny Persson on 1 August 2009, 16:41Jodå, jag menar allvar. Den här veckan är en maxvecka för mig och då blir det många pass. Nästa vecka betydligt färre. Med väldigt olika fart och längd beroende på passets syfte. 3.14-5.10/km har jag varierat mellan just den här veckan. Men nu är det bara
Jodå, jag menar allvar. Den här veckan är en maxvecka för mig och då blir det många pass. Nästa vecka betydligt färre. Med väldigt olika fart och längd beroende på passets syfte. 3.14-5.10/km har jag varierat mellan just den här veckan. Men nu är det bara
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 20:47Skönt att ha vilodagar, Mackan?
Skönt att ha vilodagar, Mackan?
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 21:39He he, Mackans vilovecka. Hur många h resp km blir det då? Eller får vi se Mackan i hängmattan hela veckan, det ska väl bli fint väder 🙂
He he, Mackans vilovecka. Hur många h resp km blir det då? Eller får vi se Mackan i hängmattan hela veckan, det ska väl bli fint väder 🙂
Quote from Jonny Persson on 2 August 2009, 22:22Jag gillar vilodagar och har alltid skönt på dom. Hängmatta, nja, riktigt så lungt blir det nog inte men det kommer inte springas överdrivet mycket...
Jag gillar vilodagar och har alltid skönt på dom. Hängmatta, nja, riktigt så lungt blir det nog inte men det kommer inte springas överdrivet mycket...
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 22:53Mina blånaglar har kommit då jag sprungit 2-milspass, sedan hänger de ju kvar och förvärras lättare än vad man skaffar en ny...
Mina blånaglar har kommit då jag sprungit 2-milspass, sedan hänger de ju kvar och förvärras lättare än vad man skaffar en ny...
Quote from Catharina Brattlin on 2 August 2009, 23:01Jag sprang "bara" 1,8 mil idag, och mina tånaglar är jättefina. 🙂
Men så har jag ju dojjor som Pippi Långstrump också...
Jag sprang "bara" 1,8 mil idag, och mina tånaglar är jättefina. 🙂
Men så har jag ju dojjor som Pippi Långstrump också...
Quote from Funbeat user on 2 August 2009, 23:03Jo, jag har sprungit 2 mil utan att få blånagel också - men så var en stortånagel bara liiite för lång nästa gång jag sprang 2 mil så den dras jag med fortfarande + att mina lilltår börjar ansluta till samma klubb 🙁
Jo, jag har sprungit 2 mil utan att få blånagel också - men så var en stortånagel bara liiite för lång nästa gång jag sprang 2 mil så den dras jag med fortfarande + att mina lilltår börjar ansluta till samma klubb 🙁
Quote from Catharina Brattlin on 2 August 2009, 23:07Ajajaj! (#)
Ja, inte vet jag hur man råder bot på det. Verkar vara svårt för en del?
Ajajaj! (#)
Ja, inte vet jag hur man råder bot på det. Verkar vara svårt för en del?
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 11:52Det är faktiskt svårt... Jag har också stora skor, känner mig som Kalle Anka ibland och det är förstås inte nåt som främjar löpkänslan direkt. Men tyvärr hjälper det inte iallafall eftersom fötterna glider fram i dem. I vissa skor kan jag hålla stortånagl
Det är faktiskt svårt... Jag har också stora skor, känner mig som Kalle Anka ibland och det är förstås inte nåt som främjar löpkänslan direkt. Men tyvärr hjälper det inte iallafall eftersom fötterna glider fram i dem. I vissa skor kan jag hålla stortånagl
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 13:48Mari: Mina tår har varit likadana och blir blåa ganska snart när långpassäsongen börjar. Brukar funka dock att låta dom bli blåa och tejpa medans man väntar på att dom ska trilla av. Låter man naglarna sitta kvar tillräckligt länge så tittar det fram en f
Mari: Mina tår har varit likadana och blir blåa ganska snart när långpassäsongen börjar. Brukar funka dock att låta dom bli blåa och tejpa medans man väntar på att dom ska trilla av. Låter man naglarna sitta kvar tillräckligt länge så tittar det fram en f