Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBlå tår
You need to log in to create posts and topics.

Mina trillar av när den nya nageln kommit ungefär halvvägs, även om jag försöker hålla den gamla kvar. Den här gången är den nya så förstörd så jag tror inte att den kommer att sitta kvar i längden heller...

På ena foten har den inte ramlat bort än, så

Händer blå tår även på gamla skor?

Om inte kan man fundera på hur man kan hålla liv i sina gamla skor, om de nu håller tossingarna skära och fina.

Mina egna skor brukar först paja bakom hälen, tyget över fluffet går sönder, fluffet smular sönder sig oc

Tyvärr håller din teori dåligt, min första blånagel kom efter ett år i samma skor...
Det är de långa distanserna som gör grejen för mig.

Tilläggas bör att jag spelat fotboll i 15 år utan att få en enda blånagel av de stämplingar med dubb som jag råkade u

Ok, då kanske man borde byta dojor lite oftare istället...? 🙂

Japp, konsumera mera 😀
Nytt par varje gång?
Jag svär att ingen testat den strategin mot blåtår 😉

Hej!
Såg att det var en hel del människor här som drabbats av blå tånaglar efter löppassen. Har ni upplevt att det nageln blir helt förändrad efteråt? Jag har en "pek-tå" som inte är sig lik efter en hastig inbromsning för flera månader sen. Blånaden är

Jag har haft otaliga blånaglar de senaste åren, dock inte pga löpning utan stämplingar på fotbollsplanen. Helt klart är att nageln kan förändras, min halvt utväxta är just nu fruktansvärt bucklig och kommer förmodligen bli väldans tjock, men om man låter

Andreas allra först i tråden och Jenny nu sist om tjocka (men inte blå) tånaglar:

En lilltånagel blev JÄTTETJOCK för jättelänge sen och det bara fortsatte. Var till slut tvungen att blöta upp den innan klippning och ändå var det obehagligt. Märkte sen at

Ahaaa.. Det måste jag testa! Det ser nämligen ut lite som att det sitter en till mycket tunnare nagel under (usch jag hoppas inte de lättäcklade läser).
/J.

Jenny (och ni andra), det har jag varit med om. Fick blå tår när jag gick en längre sträcka med långfärdsskridskopjäxorna på (Krogrännet, det är ju en del landpassager) för några år sen. Tog en hel evighet innan tårna blev fina igen. Och då var det nya na