Quote from Guest on 20 January 2008, 13:31Okej, förut har jag inte förstått varför folk skriver här att dom har blåa tånaglar. Men nu är jag där. Sprang 10 km på tid med för långa naglar på "pek-tårna" och vägrade sluta springa fast det gjorde ont. Tadaa! Blåa tånaglar.
Men nu undrar jag, är det
Okej, förut har jag inte förstått varför folk skriver här att dom har blåa tånaglar. Men nu är jag där. Sprang 10 km på tid med för långa naglar på "pek-tårna" och vägrade sluta springa fast det gjorde ont. Tadaa! Blåa tånaglar.
Men nu undrar jag, är det
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 13:41Tejpa naglarna!
Tejpa naglarna!
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 13:46Alltså, alltid eller bara de som blivit blå? ..eller de som brukar bli?
Mina pek-tår är längre än stortån och tar därför lätt stryk..
Alltså, alltid eller bara de som blivit blå? ..eller de som brukar bli?
Mina pek-tår är längre än stortån och tar därför lätt stryk..
Quote from Catharina Brattlin on 20 January 2008, 13:53Tejpning funkar bra, fast bara de som brukar utsättas. Har gått med tejpade stortånaglar sedan september, för att hålla fast dem så länge som möjligt, men nu har båda döden dött och de nya är halvvägs uppe. 😀
Och det är inte alls säkert att de lossnar
Tejpning funkar bra, fast bara de som brukar utsättas. Har gått med tejpade stortånaglar sedan september, för att hålla fast dem så länge som möjligt, men nu har båda döden dött och de nya är halvvägs uppe. 😀
Och det är inte alls säkert att de lossnar
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 14:32Har du en trevligt pulsrtande smärta så är det bara att göra hål igenom nageln med borr eller nål så lättar trycket och nageln stannar lättare kvar på lilla tån.
OBS! Göres i samband med upptäckten av blåfärgen!
Har du en trevligt pulsrtande smärta så är det bara att göra hål igenom nageln med borr eller nål så lättar trycket och nageln stannar lättare kvar på lilla tån.
OBS! Göres i samband med upptäckten av blåfärgen!
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 15:59Hmm.. Får väl satsa på att tejpa naglarna. Men, så länge jag komemr ihåg att klippa tånaglarna så brukar det ju gå bra ändå. Är mest fundersam över vad jag ska göra nu när "olyckan" varit framme. Men tjepa var det...
Sylvia, jag har samma sko i två olika
Hmm.. Får väl satsa på att tejpa naglarna. Men, så länge jag komemr ihåg att klippa tånaglarna så brukar det ju gå bra ändå. Är mest fundersam över vad jag ska göra nu när "olyckan" varit framme. Men tjepa var det...
Sylvia, jag har samma sko i två olika
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 16:02Svag? Inget mot den pulserande smärtan så borra på bara!
Svag? Inget mot den pulserande smärtan så borra på bara!
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 16:04hehe Faktist så tror jag att jag är tåligare mot smärtan. Undrar var gränsen går...
hehe Faktist så tror jag att jag är tåligare mot smärtan. Undrar var gränsen går...
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 16:12Du kan ta en nål, värma upp den över en låga o sen sätta den på nageln. Enligt uppgift så ska nålen smälta ett hål i nageln och därmed lätta på trycket osv..
Du kan ta en nål, värma upp den över en låga o sen sätta den på nageln. Enligt uppgift så ska nålen smälta ett hål i nageln och därmed lätta på trycket osv..
Quote from Lotta Lindström on 20 January 2008, 16:15Det ena förslaget låter ju värre än det andra. Skulle aldrigt våga ha hål på en nagel. Kanske borde sluta springa innan blånaglarna kommer. (#)
Det ena förslaget låter ju värre än det andra. Skulle aldrigt våga ha hål på en nagel. Kanske borde sluta springa innan blånaglarna kommer. (#)