Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:37Sylvia: Tack, men vad gör man inte för att för en gångs skull försöka vara fin i sandaler.... 🙂
Jag råkar ut för något annat ibland - blåsor UNDER naglarna. Naglarna liksom pekar lite uppåt och när jag trycker på nageln buktar det ut en blåsa under nag
Sylvia: Tack, men vad gör man inte för att för en gångs skull försöka vara fin i sandaler.... 🙂
Jag råkar ut för något annat ibland - blåsor UNDER naglarna. Naglarna liksom pekar lite uppåt och när jag trycker på nageln buktar det ut en blåsa under nag
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:41Fia: Du kunde varit lite förutseende och tatuerat tån när nageln ändå var av.
Då hade sparat dig en massa nagellack nästa gång nageln trillar av.
Fia: Du kunde varit lite förutseende och tatuerat tån när nageln ändå var av.
Då hade sparat dig en massa nagellack nästa gång nageln trillar av.
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:47Tack för tipset David! Ska tänka på det nästa gång - det är väl inte alltför avlägset antar jag..... 😉
Tack för tipset David! Ska tänka på det nästa gång - det är väl inte alltför avlägset antar jag..... 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 20:03Varför springa när man kan cykla?
Lite skrubbsår, nyckelben och revben kan jag stå ut med, men tappa naglar!När man körde i läderskor så köpte man ett nummer för små skor så de kunde töja sig i regnväder. Det tråkiga var om man inte fick fixat till spik
Varför springa när man kan cykla?
Lite skrubbsår, nyckelben och revben kan jag stå ut med, men tappa naglar!
När man körde i läderskor så köpte man ett nummer för små skor så de kunde töja sig i regnväder. Det tråkiga var om man inte fick fixat till spik
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 20:11När jag cyklar får jag ont i stjärten David! (H)
Hellre blå tå än blå rumpa!
När jag cyklar får jag ont i stjärten David! (H)
Hellre blå tå än blå rumpa!
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 20:14Då sitter du fel eller är fel utrustad!
Alltså cykeln!
Då sitter du fel eller är fel utrustad!
Alltså cykeln!
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 20:14beror på vem som nypt......
beror på vem som nypt......
Quote from Lars Mörrby on 20 January 2008, 20:38Nu börjar det spåra ur tjejer - tänk på träningen och ingenting annat. 😉
Nu börjar det spåra ur tjejer - tänk på träningen och ingenting annat. 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 22:15Hehe.. jag slår nog rekordet med hela 8 blåtår, bara lilltårna som undgått 😛 hm, hur ska man lyckas få blåtår även där? tänkte så det blir en helhet av blått :P, det är ju rätt inne med mörka nagellack nu har jag hört. 😉 Är nog löpdojorna som är något
Hehe.. jag slår nog rekordet med hela 8 blåtår, bara lilltårna som undgått 😛 hm, hur ska man lyckas få blåtår även där? tänkte så det blir en helhet av blått :P, det är ju rätt inne med mörka nagellack nu har jag hört. 😉 Är nog löpdojorna som är något
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 22:53Fia-Lotta...
Om sadeln är smal och hård är den av rätt sort. Det är det enda som funkar i det långa loppet. Däremot krävs det att man vänjer sin bak vid det. Räkna med en 30-40 mil i sadeln, inom ett par månader. Sen vill du inte ha nåt annat! Mjuka sadl
Fia-Lotta...
Om sadeln är smal och hård är den av rätt sort. Det är det enda som funkar i det långa loppet. Däremot krävs det att man vänjer sin bak vid det. Räkna med en 30-40 mil i sadeln, inom ett par månader. Sen vill du inte ha nåt annat! Mjuka sadl