Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 16:22Måste vara mysigt med nagelbefriade tår. I lumpen var det en kompis som plockade av sig strumpor och de flesta naglarna efter en dygnsmarch.
Junior tyckte inte om det men vad kunde han göra åt det.
Det tog väl ett par månader innan han kunde studsa ru
Måste vara mysigt med nagelbefriade tår. I lumpen var det en kompis som plockade av sig strumpor och de flesta naglarna efter en dygnsmarch.
Junior tyckte inte om det men vad kunde han göra åt det.
Det tog väl ett par månader innan han kunde studsa ru
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:16Jag har aldrig lyckats behålla en nagel som blivit "spring-blå" - och det har hänt många gånger. Däremot kan det ta några månader för mig innan nageln lossnar. Just nu har jag två gräsliga stortår med halvt utvuxna naglar på och två pektår med blå prickar
Jag har aldrig lyckats behålla en nagel som blivit "spring-blå" - och det har hänt många gånger. Däremot kan det ta några månader för mig innan nageln lossnar. Just nu har jag två gräsliga stortår med halvt utvuxna naglar på och två pektår med blå prickar
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:17mörkt nagelack som täcker bra fia-lotta
mörkt nagelack som täcker bra fia-lotta
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:21Jaaaa, fast det är så svårt att måla snyggt när det bara är nagel upp till hälften.... Fast i somras fattades jag en hel tånagel och då målade jag rakt på köttet - funkade hyfsat på långt håll.... (H)
Jaaaa, fast det är så svårt att måla snyggt när det bara är nagel upp till hälften.... Fast i somras fattades jag en hel tånagel och då målade jag rakt på köttet - funkade hyfsat på långt håll.... (H)
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:22Jag lever i förnekelse, ids inte ens titta på den ena nageln. Den såg farlig ut sist jag tittade. 😀 Jag upptäcker väl när den tänker börja lossna. Är det smärtsamt? Ser jag den inte så har det absolut inte hänt. Förneka, förneka. 😉
Men jag fick mer re
Jag lever i förnekelse, ids inte ens titta på den ena nageln. Den såg farlig ut sist jag tittade. 😀 Jag upptäcker väl när den tänker börja lossna. Är det smärtsamt? Ser jag den inte så har det absolut inte hänt. Förneka, förneka. 😉
Men jag fick mer re
Quote from Lars Mörrby on 20 January 2008, 19:23Vad säger du om killar med blå tånaglar då Jessica - manligt eller tyder bara på att man är korkad nog att springa i för små skor? (Har just nu tre tånaglar av denna "vackra" typ)
Vad säger du om killar med blå tånaglar då Jessica - manligt eller tyder bara på att man är korkad nog att springa i för små skor? (Har just nu tre tånaglar av denna "vackra" typ)
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:25man kan gå till en bra nagelteknolog och be henne bygga nya naglar 😀
går att göras i neutral förg så det bara ser ut som en nagel
man kan gå till en bra nagelteknolog och be henne bygga nya naglar 😀
går att göras i neutral förg så det bara ser ut som en nagel
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:25Nejdå, det gör inte ont alls när dom lossnar! Det jobbiga är när dom håller på och gör det och bara sitter fast nere i nagelbandet. Då måste man tejpa för annars gör det ont när dom fläks uppåt.
När jag var på Runners Store och köpte springskor förra vec
Nejdå, det gör inte ont alls när dom lossnar! Det jobbiga är när dom håller på och gör det och bara sitter fast nere i nagelbandet. Då måste man tejpa för annars gör det ont när dom fläks uppåt.
När jag var på Runners Store och köpte springskor förra vec
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 19:32Börje: Jag tycker era naglar får se ut precis hur som helst - bara dom inte är klolikt långa eller skitiga. 🙂
Börje: Jag tycker era naglar får se ut precis hur som helst - bara dom inte är klolikt långa eller skitiga. 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 20 January 2008, 19:34Jag fick en fruktansvärd infektion på ena nageln, då ena hörnet, som hade lossnat, borrade ner sig i köttet (=svår form av nageltrång). Löste det med alsolsprit under en vecka.
Den värsta smärtan kom direkt efter löpningen, och tre dygn efteråt. Det bult
Jag fick en fruktansvärd infektion på ena nageln, då ena hörnet, som hade lossnat, borrade ner sig i köttet (=svår form av nageltrång). Löste det med alsolsprit under en vecka.
Den värsta smärtan kom direkt efter löpningen, och tre dygn efteråt. Det bult