Quote from Lotta Lindström on 20 January 2008, 22:57Förlåt en okunnig. Om man ändå har cykelbyxor med inbyggd kudde, kan man inte lika gärna ha en mjuk sadel då? I mina öron låter det logiskt. Men jag är ju å andra sidan inte cyklist.:-)
Förlåt en okunnig. Om man ändå har cykelbyxor med inbyggd kudde, kan man inte lika gärna ha en mjuk sadel då? I mina öron låter det logiskt. Men jag är ju å andra sidan inte cyklist.:-)
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 23:00Funkar inte så. Tyvärr kan jag inte förklara varför, men jag och många andra cyklister vet av erfarenhet att det inte är så... 😀
Funkar inte så. Tyvärr kan jag inte förklara varför, men jag och många andra cyklister vet av erfarenhet att det inte är så... 😀
Quote from Funbeat user on 20 January 2008, 23:19Håller med Sara, mycket intressant frågeställning faktiskt och väl värd att faktagranska.
Var t.ex. ute igår och Creutz upptäckte 1,5 timme EFTER vår 11 mils cykeltur när han gick på muggen att han glömt cykelbyxorna... och förut när jag kört i triathlon
Håller med Sara, mycket intressant frågeställning faktiskt och väl värd att faktagranska.
Var t.ex. ute igår och Creutz upptäckte 1,5 timme EFTER vår 11 mils cykeltur när han gick på muggen att han glömt cykelbyxorna... och förut när jag kört i triathlon
Quote from mårten jansson on 21 January 2008, 00:15Att han glömt cykelbyxorna..? Det tolkar jag som att han cyklade helt utan byxor men jag antar att det inte kan vara det du menar? 😉
Att han glömt cykelbyxorna..? Det tolkar jag som att han cyklade helt utan byxor men jag antar att det inte kan vara det du menar? 😉
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 08:18Nä helt utan byxor körde han ju inte, han hade vanliga tighta långbyxor på sig men inga cykelbyxor under...
Nä helt utan byxor körde han ju inte, han hade vanliga tighta långbyxor på sig men inga cykelbyxor under...
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 08:25Man har säkert upptäckt empiriskt att det är bättre med cykelbyxor och byxsalva långt innan någon av oss var födda.
fDet är ju bara att köra utan om det känns bra för dig/er.
Att sannolikheten för inflammationer, bölder och annat mysigt ökar är helt sjä
Man har säkert upptäckt empiriskt att det är bättre med cykelbyxor och byxsalva långt innan någon av oss var födda.
fDet är ju bara att köra utan om det känns bra för dig/er.
Att sannolikheten för inflammationer, bölder och annat mysigt ökar är helt sjä
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 09:46Och hur många kör med cykelbyxor och byxsalva? Jag gissar att 95% bara kör med cykelbyxor...
Och hur många kör med cykelbyxor och byxsalva? Jag gissar att 95% bara kör med cykelbyxor...
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 10:23Om man tränar cykel mer än 1000 mil om året så är det snarare tvärtom 95% som kör med cykelbyxor o byxsalva.
Det är som sagt valfritt. Alltid kul med nya medlemmar i BabianArschleKlubben(BAK).
Om man tränar cykel mer än 1000 mil om året så är det snarare tvärtom 95% som kör med cykelbyxor o byxsalva.
Det är som sagt valfritt. Alltid kul med nya medlemmar i BabianArschleKlubben(BAK).
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 10:30Om blånaglarna:
Hur små skor springer ni i egentligen? Jag känner många som springer långt och aldrig får blå/tappade naglar, det har aldrig hänt mig under många års löpning. Jag är övertygad om att det handlar om för små skor eller för långa naglar.Föt
Om blånaglarna:
Hur små skor springer ni i egentligen? Jag känner många som springer långt och aldrig får blå/tappade naglar, det har aldrig hänt mig under många års löpning. Jag är övertygad om att det handlar om för små skor eller för långa naglar.
Föt
Quote from Funbeat user on 21 January 2008, 10:38Jag springer inte i för små skor, däremot glömmer jag ibland att jag pga mina naglars form måste ha dom jättekorta för att inte problemet med blånaglar ska uppstå. Så det är nog väldigt individuellt.
Jag springer inte i för små skor, däremot glömmer jag ibland att jag pga mina naglars form måste ha dom jättekorta för att inte problemet med blånaglar ska uppstå. Så det är nog väldigt individuellt.