Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 12:12Medicinsk bensin brukar vara bra också.
Medicinsk bensin brukar vara bra också.
Quote from ellen olsson on 3 October 2009, 16:17Kemiskt ren bensin är jag bekant med men i vilket medicinskt syfte använder man bensin?
Kemiskt ren bensin är jag bekant med men i vilket medicinskt syfte använder man bensin?
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 16:53På mina långpass kör jag med en tejp som heter Leukosilk från Apoteketet. Jag brukar sätta två tejpbitar som ett kryss över varje tutte, funkar perfeket för mig. Leukosilk-tejpen är billig (ca 30 riksdaler för en rulle), vattenfast och lossnar inte under
På mina långpass kör jag med en tejp som heter Leukosilk från Apoteketet. Jag brukar sätta två tejpbitar som ett kryss över varje tutte, funkar perfeket för mig. Leukosilk-tejpen är billig (ca 30 riksdaler för en rulle), vattenfast och lossnar inte under
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 17:19Benzinum medicinale brukade säljas på apotek, vet inte om det finns fortfarande, aromatisk ingrediens i beredningar skulle jag gissa, och som sagt ypperlig för rengöring och särskilt att ta bort plåsterrester med. "Kemisk bensin" från välsorterat snabbköp
Benzinum medicinale brukade säljas på apotek, vet inte om det finns fortfarande, aromatisk ingrediens i beredningar skulle jag gissa, och som sagt ypperlig för rengöring och särskilt att ta bort plåsterrester med. "Kemisk bensin" från välsorterat snabbköp
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 12:33Har senaste tiden haft en syntettröja över ett bomullslinne och fått ömma bröstvårtor (svider som fan i ett par dygn) men det har aldrig blött. Tänkte lite på den här tråden och bytte igår så jag hade syntettröjan under och linnet över. Resultatet finns p
Har senaste tiden haft en syntettröja över ett bomullslinne och fått ömma bröstvårtor (svider som fan i ett par dygn) men det har aldrig blött. Tänkte lite på den här tråden och bytte igår så jag hade syntettröjan under och linnet över. Resultatet finns p
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 15:46När mina nipplar ömmar brukar jag slänga på salvekvicks Aquaresist plåster. Lite ömt att dra av men de lossnar aldrig av sig självt iaf.
När mina nipplar ömmar brukar jag slänga på salvekvicks Aquaresist plåster. Lite ömt att dra av men de lossnar aldrig av sig självt iaf.
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 15:47Förena nytta med nöje 🙂
BILD:www.nerve.com/CS/blogs/nerveinsider/2008/03/16-22/apatow-40-year-old-virgin.jpg
Förena nytta med nöje 🙂
BILD:www.nerve.com/CS/blogs/nerveinsider/2008/03/16-22/apatow-40-year-old-virgin.jpg
Quote from Funbeat user on 9 February 2010, 15:52Det går ju att raka lite innan i förebyggande syfte, I knå, jag har en luden bringa.(H)
Det går ju att raka lite innan i förebyggande syfte, I knå, jag har en luden bringa.(H)
Quote from Funbeat user on 11 February 2010, 08:15Hade samma bekymmer tidigare, ont som f-n efter en tur på 10-12 km så där och blödde ofta.
Testade alla tips ovan men eftersom jag svettas rätt rejält när jag springer så lossnade ofta tejpen, vaselinet "nöts" bort efter ett tag och ha burken i bakfickan
Hade samma bekymmer tidigare, ont som f-n efter en tur på 10-12 km så där och blödde ofta.
Testade alla tips ovan men eftersom jag svettas rätt rejält när jag springer så lossnade ofta tejpen, vaselinet "nöts" bort efter ett tag och ha burken i bakfickan
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 14:17Det är inte trevligt med blödande bröstvårtor och speciellt inte på vit tröja. (man får så konstiga blickar) som tur är finns det åtminstone en bra lösning.
Vasselin brukar jag köra med. Funkar rätt bra faktiskt. Springer man långurer kan det vara klokt
Det är inte trevligt med blödande bröstvårtor och speciellt inte på vit tröja. (man får så konstiga blickar) som tur är finns det åtminstone en bra lösning.
Vasselin brukar jag köra med. Funkar rätt bra faktiskt. Springer man långurer kan det vara klokt