Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 14:57Jag bruka alltid tejpa tills jag börja att köra med en tajt tröja underst. I mitt fall kör jag med Nike Pro träningströjor. De sitter riktigt tajt vilket gör att jag slipper problemet. Gjorde att jag inte behövde någon tejp på senaste halvmaran. Tejp tyck
Jag bruka alltid tejpa tills jag börja att köra med en tajt tröja underst. I mitt fall kör jag med Nike Pro träningströjor. De sitter riktigt tajt vilket gör att jag slipper problemet. Gjorde att jag inte behövde någon tejp på senaste halvmaran. Tejp tyck
Quote from Funbeat user on 12 February 2010, 15:30Tight undertröja tycker även jag är det bästa, UnderArmour Heatgear heter favoritmodellerna.
Tight undertröja tycker även jag är det bästa, UnderArmour Heatgear heter favoritmodellerna.
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 18:03Banan fungerar utmärkt att gnida in med. Det minskar friktionen och luktar gott också. Av egen erfarenhet under ett lopp när det var kallt och regnade.
😀
Banan fungerar utmärkt att gnida in med. Det minskar friktionen och luktar gott också. Av egen erfarenhet under ett lopp när det var kallt och regnade.
😀
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 18:13Banan!?!
Måste nästan prova bara för att är så annorlunda...(använder kirurgtejp idag, med en liten bit extra satt åt "fel håll" i mitten)
Banan!?!
Måste nästan prova bara för att är så annorlunda...
(använder kirurgtejp idag, med en liten bit extra satt åt "fel håll" i mitten)
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 19:00Helt vanlig vit idrottstejp, finns i alla sportaffärer.
Alternativt smörj in med idominsalva efter passen, det funkar också bra.För jävligt när det börjar blöda, gör ooooont 😉
Helt vanlig vit idrottstejp, finns i alla sportaffärer.
Alternativt smörj in med idominsalva efter passen, det funkar också bra.
För jävligt när det börjar blöda, gör ooooont 😉
Quote from Catharina Brattlin on 15 April 2013, 20:47Nu vill inte jag vara "sån", och alla sätt är bra utom de dåliga men...mosad banan ger fläckar på kläderna. Helt omöjliga att få bort!
Vet jag av erfarenhet från två eror med bebisar. 😉
Nu vill inte jag vara "sån", och alla sätt är bra utom de dåliga men...mosad banan ger fläckar på kläderna. Helt omöjliga att få bort!
Vet jag av erfarenhet från två eror med bebisar. 😉
Quote from Funbeat user on 15 April 2013, 22:09Kirurgtejp brukar funka.
Kirurgtejp brukar funka.
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 09:17Jag smetade inte in en halv banan per bröstvårta så någon fläck blev det inte, kanske för att funktionströjan inte tog upp bananen.
Banan var en tillfällig lösning, glömde annat smet och det fanns mer banan att hämta längs vägen.
Tror att sport bh är
Jag smetade inte in en halv banan per bröstvårta så någon fläck blev det inte, kanske för att funktionströjan inte tog upp bananen.
Banan var en tillfällig lösning, glömde annat smet och det fanns mer banan att hämta längs vägen.
Tror att sport bh är
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 17:04Förstår inte hur den här tråden har kunnat bli så lång. Leukoplast, det enda som behövs
Förstår inte hur den här tråden har kunnat bli så lång. Leukoplast, det enda som behövs
Quote from Funbeat user on 16 April 2013, 22:25Leukosilk.
Leukoplast är för fakirer.
Leukosilk.
Leukoplast är för fakirer.