Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningblödande bröstvårtor
You need to log in to create posts and topics.

BH-tejp från HM funkar inte så bra. Vare sig den som är till för att hålla brösten på plats eller den som ska gömma bröstvårtorna. Man behöver inte ens svettas för att den ska lossna! Så behöver ingen slösa pengar på att prova det...

På Stockholm marathon lossnade min tejp hela tiden och till slut tog jag bort den. Fick vaselin av en sjukvårdare som jag smörjde in med då jag hade 25km kvar. Det funkade bra hela vägen in i mål och jag kände ingenting de sista två milen.

Brukar själv ha problem med det. Då framför allt om jag använder Nikes funktionströjor. Inte nöjd med dem. För stora ventilationshål i dem. Det blir för grov skavning mot hud. Fungerar bättre med Craft - som jag är mer nöjd med. Hm, kanske lite varumärkes

Hade själv detta problem förra sommaren, var lagom snyggt med stora röda ringar på en vit tröja för att inte tala om hur ont det gjorde när man sedan ställde sig i duschen. Fick också rådet om sport-bh men där satte manligheten stopp. Kör nu med tejp och

Men alltså grabbar, är det inte lite fånigt att vara så rädd om sin manlighet att man hellre har blödande bröstvårtor än testar att springa i sport-bh? Om man har en sport-bh i samma färg som tröjan syns den ju inte ens!

Sportbh är dyrt och onödigt!
Spring med bar överkropp i stället! (H)

Jag opererade bort åderbråck på ena benet strax före jul och i början skall man ha en stödstrumpa
som går långt upp på låret. När man kunde börja gå så kanade den ner och man fick stoppa handen i fickan och hålla ett stadigt grepp om strumpan. Lite obekvä

Men Ida - är du seriös? Jag skulle då aldrig vilja se min sambo i sport-bh iallafall! Isch!

Apotekets skavsårsplåster sitter ju som berget på fötterna i alla fall. Kanske gör ont att ta av, men man kanske kan ta något lösningsmedel när man ska dra av dom.

Men ärligt talat, ett linne då??