Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningblödande bröstvårtor
You need to log in to create posts and topics.

Haha, jag vet inte om jag är seriös. Nu har det ju kommit fram en massa bra alternativa lösningar på problemet här ovan, tejp och dylikt. Men jag menade bara att om valet stod mellan blödande bröstvårtor och sport-bh tycker jag det vore klokare att välja

Men Ida,

ska vi verkligen springa med bar överkropp? Hur skall vi undvika att få en hop
tjejer efter oss då?? Men det är klart, då måste man ju springa ännu fortare, så det kanske är bra...
😉

Ja, Linns förslag är bäst! 😉 Vi vill se fler barbröstade män på joggingturen 🙂

Okidoki,

skall testa nere vid stugan i Falkenberg när det blir lite varmare - 14 grader och regn blir lite tufft...

Det är bara att komma och beskåda eländet. 😉

Smärtsamma bilder
Bloody Nipples

Min erfarenhet är att det ser mycket värre ut än det känns! Åtminstone för mig - nån gång har det börjat blöda där och jag har fått rejäla blodfläckar på tröjan fast jag inte ens vetat om det förrän jag kom i mål och folk påpekat det... sen känns det iofs

jag kör med ringblomsalva fungerar också bra på vätternrundan!

Alltså till er killar som inte vill ha sport-bh, jag förstår att ni inte vill ha en bh men om det är mer som ett tajt linne då?

Jag har liten byst och kan inte använda riktiga sport-bhar utan använder tajta toppar/korta linnen istället. Visst man ser ju

Annars borde amningskupor i lämplig storlek vara en bra lösning. Lite dubbelhäftande tejp och ett glatt humör.

Nej, amningskupor funkar dåligt mot blödande bröstvårtor. De fastnar i såren och det gör horribelt ont när de ska plockas bort.

Jag vet, för jag har ammat två barn. (H)

Mitt tips är Compeed. Men raka bringan först. 😉