Quote from Guest on 1 December 2010, 18:55Jag är såld på merinoull och särskilt vintertid använder jag underställ i meinoull vid löpning. Detta funkar utmärkt, och jag känner mig aldrig blöt eller kall, förutom över bysten, sportbh:n blir iskall efter en stund. Skulle vilja ha ull ända in, men an
Jag är såld på merinoull och särskilt vintertid använder jag underställ i meinoull vid löpning. Detta funkar utmärkt, och jag känner mig aldrig blöt eller kall, förutom över bysten, sportbh:n blir iskall efter en stund. Skulle vilja ha ull ända in, men an
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 19:05En lösning kan vara att du har sport-bh över understället. Då får du ull ända in, men samtidigt stödet av sport-bh.
En lösning kan vara att du har sport-bh över understället. Då får du ull ända in, men samtidigt stödet av sport-bh.
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 19:07Övervägde det till nästa pass faktiskt. Surfade dock runt lite nu och hittade två modeller av sportbh i merinoull från Aklima hos Addnature. Nån som har provat? Jag har liten byst och behöver inte mycket stöd egentligen.
Övervägde det till nästa pass faktiskt. Surfade dock runt lite nu och hittade två modeller av sportbh i merinoull från Aklima hos Addnature. Nån som har provat? Jag har liten byst och behöver inte mycket stöd egentligen.
Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 21:32Jag har bara kollat in Aclimas bh, de ser jättefina ut, men tyvärr lite för lite stöd för mig. Däremot har jag deras wollnet underställ och är helnöjd. Om man tittar på damtröjan så är den av vanligt tyg över bysten, rumpan och knäna, de är jätteskönt. (m
Jag har bara kollat in Aclimas bh, de ser jättefina ut, men tyvärr lite för lite stöd för mig. Däremot har jag deras wollnet underställ och är helnöjd. Om man tittar på damtröjan så är den av vanligt tyg över bysten, rumpan och knäna, de är jätteskönt. (m
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:16en annan sportbh som marknadsförs som extra värmande,
http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=HOUDINIMIXWRAPBRAOPANTjust där var den i ett paket, men den finns att köpa separat också. houdini hade även en annan sportbh, som också finns på addnature,
en annan sportbh som marknadsförs som extra värmande,
http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=HOUDINIMIXWRAPBRAOPANT
just där var den i ett paket, men den finns att köpa separat också. houdini hade även en annan sportbh, som också finns på addnature,
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:23Inlägget är raderat av Olle
Inlägget är raderat av Olle
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:24Apropå blöt BH eller ?
Apropå blöt BH eller ?
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:27Snacka om off-topic!
Snacka om off-topic!
Quote from ellen olsson on 2 December 2010, 12:28Sassa spammar alla trådar och blogginlägg hon hittar. Jag gissar att hon använder länkarna i sidfoten...
Sassa spammar alla trådar och blogginlägg hon hittar. Jag gissar att hon använder länkarna i sidfoten...
Quote from ellen olsson on 2 December 2010, 12:28Ingen bra reklam för Jarowskij Television AB om ni frågar mig...
Ingen bra reklam för Jarowskij Television AB om ni frågar mig...