Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:29All reklam är bra reklam...eller hur var det nu?
Edit: Skrev samtidigt som Fredrik...
All reklam är bra reklam...eller hur var det nu?
Edit: Skrev samtidigt som Fredrik...
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:29Så seriöst att ragga folk till ett reseprogram på ett träningsforum genom att spamma... NOT.
Så seriöst att ragga folk till ett reseprogram på ett träningsforum genom att spamma... NOT.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:30😀
😀
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:34Inlägget är raderat av Olle
Inlägget är raderat av Olle
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:47Väldigt underligt. Och pinsamt. För Jarowskij...
Väldigt underligt. Och pinsamt. För Jarowskij...
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:49Betalar du resan för mig och min familj så får du filma hur mycket du vill 🙂
Betalar du resan för mig och min familj så får du filma hur mycket du vill 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:58Idag bör Sassabrassamandelmassa och hennes uppdragsgivare ha lärt sig något nytt - det går inte att ragga wannabees medelst uttröttningsmetoden på en träningssajt där medlemmarnas främsta egenskap är UTHÅLLIGHET! (t-)
Idag bör Sassabrassamandelmassa och hennes uppdragsgivare ha lärt sig något nytt - det går inte att ragga wannabees medelst uttröttningsmetoden på en träningssajt där medlemmarnas främsta egenskap är UTHÅLLIGHET! (t-)
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 13:11Inte nog med att människan (?) spammat trådar, även folks bloggar... Det här får nog utnämnas till dagens tröttaste skratt.
Ska vi gå on-topic igen? Syntet blir ju lätt svettigt o kallt, så tipset med underställ först och bh över är kanske inte så dumt.
Inte nog med att människan (?) spammat trådar, även folks bloggar... Det här får nog utnämnas till dagens tröttaste skratt.
Ska vi gå on-topic igen? Syntet blir ju lätt svettigt o kallt, så tipset med underställ först och bh över är kanske inte så dumt.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 13:16Googlat lite och det verkar vara lite så "Sassa" jobbar. Hon har spammat på diverse ställen på nätet. Undrar om hon dragit taktiken via PR-avdelningen 🙂
EDIT: Följde faktiskt denna tråd med intresse innan den blev spammad. Ville bara säga det.. så fort
Googlat lite och det verkar vara lite så "Sassa" jobbar. Hon har spammat på diverse ställen på nätet. Undrar om hon dragit taktiken via PR-avdelningen 🙂
EDIT: Följde faktiskt denna tråd med intresse innan den blev spammad. Ville bara säga det.. så fort
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 14:23Jobbar? Jag trodde hon var en spambot ... Men ullbehåar trodde jag mest hade syftet att vara extra värmeförstärkning, inte så mkt det där med att vara stödjande.
Jobbar? Jag trodde hon var en spambot ... Men ullbehåar trodde jag mest hade syftet att vara extra värmeförstärkning, inte så mkt det där med att vara stödjande.