Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ffa upplever jag att bhn blir mera blöt under ullunderstället än under ett syntetunderställ. Blöt=kall på längre turer, även om det inte är våldsamt kallt ute. Tänker mig att det beror på att ullen faktiskt transporterar fukt sämre än syntet. Anna, vilket

Märket är Aclima. De har en top-variant och en bh-variant med knäppning (dragkedja) fram. Jag valde top-modellen, återkommer gärna med recension. Borde egentligen vila imorgon, men om det snöar lite till nu och är härligt nysnöat imorgon bittis så vet ej

Hade jag varit kille och lite smart så hade j...

(Nej, vänta nu... Min hjärna får spader... Två ord i samma mening som säger emot varandra) AHAdfhuhterhjscn jfdsf aiwugöaö

Grrs.fjsh

.........................
................
........

Internal error.

does not compute

😉

Stay-in-place har (haft?) en fodrad bh i sitt sortiment, som jag vill minnas var bra. Tyvärr var modellen fel för mig, så den har inte blivit använd på länge

Hmm. Nu lyckades jag av misstag skriva ett helt oseriöst inlägg i denna ytterst seriösa löpninggruppen och dessutom förolämpa 50% av dess medlemmar (avrundat).

Ber så mycket om ursäkt för detta! Jag var helt säker på att jag var någon helt annanstans...

Äh, sluta inte nu när det började bli riktigt kul :D.

Jag tror iofs att just blöt sport-bh-tråden är hyfsat safe på det sättet :D.

... För att?...

*biter mig i tungan innan jag råkar slänga ur mig fler dumheter som att tjejer har mer och bättre humor - "Girls do it better and look better doing it"*

😉