Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:07Ffa upplever jag att bhn blir mera blöt under ullunderstället än under ett syntetunderställ. Blöt=kall på längre turer, även om det inte är våldsamt kallt ute. Tänker mig att det beror på att ullen faktiskt transporterar fukt sämre än syntet. Anna, vilket
Ffa upplever jag att bhn blir mera blöt under ullunderstället än under ett syntetunderställ. Blöt=kall på längre turer, även om det inte är våldsamt kallt ute. Tänker mig att det beror på att ullen faktiskt transporterar fukt sämre än syntet. Anna, vilket
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:12Märket är Aclima. De har en top-variant och en bh-variant med knäppning (dragkedja) fram. Jag valde top-modellen, återkommer gärna med recension. Borde egentligen vila imorgon, men om det snöar lite till nu och är härligt nysnöat imorgon bittis så vet ej
Märket är Aclima. De har en top-variant och en bh-variant med knäppning (dragkedja) fram. Jag valde top-modellen, återkommer gärna med recension. Borde egentligen vila imorgon, men om det snöar lite till nu och är härligt nysnöat imorgon bittis så vet ej
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:14Hade jag varit kille och lite smart så hade j...
(Nej, vänta nu... Min hjärna får spader... Två ord i samma mening som säger emot varandra) AHAdfhuhterhjscn jfdsf aiwugöaö
Grrs.fjsh
.........................
................
........Internal error.
Hade jag varit kille och lite smart så hade j...
(Nej, vänta nu... Min hjärna får spader... Två ord i samma mening som säger emot varandra) AHAdfhuhterhjscn jfdsf aiwugöaö
Grrs.fjsh
.........................
................
........
Internal error.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:24does not compute
does not compute
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:32😉
😉
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:37Stay-in-place har (haft?) en fodrad bh i sitt sortiment, som jag vill minnas var bra. Tyvärr var modellen fel för mig, så den har inte blivit använd på länge
Stay-in-place har (haft?) en fodrad bh i sitt sortiment, som jag vill minnas var bra. Tyvärr var modellen fel för mig, så den har inte blivit använd på länge
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:38Hmm. Nu lyckades jag av misstag skriva ett helt oseriöst inlägg i denna ytterst seriösa löpninggruppen och dessutom förolämpa 50% av dess medlemmar (avrundat).
Ber så mycket om ursäkt för detta! Jag var helt säker på att jag var någon helt annanstans...
Hmm. Nu lyckades jag av misstag skriva ett helt oseriöst inlägg i denna ytterst seriösa löpninggruppen och dessutom förolämpa 50% av dess medlemmar (avrundat).
Ber så mycket om ursäkt för detta! Jag var helt säker på att jag var någon helt annanstans...
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:49Äh, sluta inte nu när det började bli riktigt kul :D.
Äh, sluta inte nu när det började bli riktigt kul :D.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:50Jag tror iofs att just blöt sport-bh-tråden är hyfsat safe på det sättet :D.
Jag tror iofs att just blöt sport-bh-tråden är hyfsat safe på det sättet :D.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:53... För att?...
*biter mig i tungan innan jag råkar slänga ur mig fler dumheter som att tjejer har mer och bättre humor - "Girls do it better and look better doing it"*
😉
... För att?...
*biter mig i tungan innan jag råkar slänga ur mig fler dumheter som att tjejer har mer och bättre humor - "Girls do it better and look better doing it"*
😉