Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 19:58Jag tror att många av de potentiellt kränkta har markerat den som ointressant vid det här laget :-).
Jag tror att många av de potentiellt kränkta har markerat den som ointressant vid det här laget :-).
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 20:12Jag bara breddar mina vyer :D. Faktum är att jag precis var på väg att markera som ointressant när du gjorde ditt inlägg...
Jag bara breddar mina vyer :D. Faktum är att jag precis var på väg att markera som ointressant när du gjorde ditt inlägg...
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 20:18Hmmm. Nu blev jag osäker på hur jag ska tolka detta? Men markera du tråden som ointressant. Jag lovar att inte skriva provocerande saker om killar så fort du vänt ryggen till. 😉
Hmmm. Nu blev jag osäker på hur jag ska tolka detta? Men markera du tråden som ointressant. Jag lovar att inte skriva provocerande saker om killar så fort du vänt ryggen till. 😉
Quote from ellen olsson on 2 December 2010, 23:07*markerar som extra intressant* 😉
*markerar som extra intressant* 😉
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 23:50Haha!
Men kan inte den här tråden vara lite utbildande för oss killar, så vi blir aningen smartare? 😉Nåväl, jag ska inte störa diskussionen. *fortsätter läsa...*
Haha!
Men kan inte den här tråden vara lite utbildande för oss killar, så vi blir aningen smartare? 😉
Nåväl, jag ska inte störa diskussionen. *fortsätter läsa...*
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 00:13Vad tänker killar på när de läser om en blöt sport-behå ...?
Vad tänker killar på när de läser om en blöt sport-behå ...?
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 06:11"Hon borde haft en i merinoull?" *blinkar med oskyldiga blå ögon*
"Hon borde haft en i merinoull?" *blinkar med oskyldiga blå ögon*
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 08:41Det här påminner mig lite om när jag fick tipset att stoppa min iPhone i bh:n eftersom jag var rädd att den skulle bli blöt när jag hade den på armen i regnet (tror att det var en numera osinglad singelforumshängare som tyckte det). Då vet man inte hur bl
Det här påminner mig lite om när jag fick tipset att stoppa min iPhone i bh:n eftersom jag var rädd att den skulle bli blöt när jag hade den på armen i regnet (tror att det var en numera osinglad singelforumshängare som tyckte det). Då vet man inte hur bl
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2010, 09:26Ha, vad dumt! Det vet väl alla att man stoppar den i en fryspåse!
Ha, vad dumt! Det vet väl alla att man stoppar den i en fryspåse!
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 09:33Men man kan väl inte ha en fryspåse som sport-bh?
Men man kan väl inte ha en fryspåse som sport-bh?