Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 14:09Min grabb har alltid varma händer men jag har svårt att se hur det skulle gå till rent praktiskt sett att springa så pass nära varandra...
Min grabb har alltid varma händer men jag har svårt att se hur det skulle gå till rent praktiskt sett att springa så pass nära varandra...
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 18:38Christer: saknar du de smaskiga detaljerna? 😉
Christer: saknar du de smaskiga detaljerna? 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 10:38Anna! Har inte kommit mej för att beställa någon merinoulltopp ännu men är på gång. Undrar om du kan säga hur Aclimas är i storleken, jag har som sagt liten byst men är mest orolig att resåren under ska sitta åt för mycket. Tror att S skulle passa om den
Anna! Har inte kommit mej för att beställa någon merinoulltopp ännu men är på gång. Undrar om du kan säga hur Aclimas är i storleken, jag har som sagt liten byst men är mest orolig att resåren under ska sitta åt för mycket. Tror att S skulle passa om den
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 10:40Anna, jag tycker inte att resåren sitter åt för mycket... Men det kanske är smaksak? Svårt att säga med andra ord. Jag trivs bra med den!
Edit: storleken... Jag har M, och det har jag i de flesta andra kläder också.
Anna, jag tycker inte att resåren sitter åt för mycket... Men det kanske är smaksak? Svårt att säga med andra ord. Jag trivs bra med den!
Edit: storleken... Jag har M, och det har jag i de flesta andra kläder också.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 10:44En smaksak? "Sitter åt för mycket" för mig innebär att det stoppar blodtillförseln och gör ont efter ett tag. Eller?
En smaksak? "Sitter åt för mycket" för mig innebär att det stoppar blodtillförseln och gör ont efter ett tag. Eller?
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 10:46Jenny: det kan innebära att det är obekvämt också. Det finns skillnader i helvetet 😉
Jenny: det kan innebära att det är obekvämt också. Det finns skillnader i helvetet 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 10:49Anna: Ja, fast det är väl inte heller en smaksak vad man tycker är obekvämt eller? 😉
Anna: Ja, fast det är väl inte heller en smaksak vad man tycker är obekvämt eller? 😉
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 10:49Fast jag kan ju säga att resåret inte är för hårt om man jämför med tyget i resten av bh:n. Det är inte som på vissa toppar att tyget är "sladdrigt" och resåret är stenhårt.
Hm, Anna, blev du klokare nu, egentligen? 😉 Förstår du hur jag menar?
Fast jag kan ju säga att resåret inte är för hårt om man jämför med tyget i resten av bh:n. Det är inte som på vissa toppar att tyget är "sladdrigt" och resåret är stenhårt.
Hm, Anna, blev du klokare nu, egentligen? 😉 Förstår du hur jag menar?
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 10:51Jenny: klart det är en smaksak. Jag gillar t.e.x när skor sitter hårt på mina fötter, andra gillar det inte. Vissa gillar tajta byxor, andra hatar det.
Jenny: klart det är en smaksak. Jag gillar t.e.x när skor sitter hårt på mina fötter, andra gillar det inte. Vissa gillar tajta byxor, andra hatar det.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 10:55Inser att jag håller på med hårklyverier. Jag tror vi menar samma fast jag har hängt upp mig på ordet "smak"... 😉 För mig handlar det om att antingen tycka _att_ det är obekvämt eller inte. Det handlar inte om att tycka om att den sitter obekvämt eller i
Inser att jag håller på med hårklyverier. Jag tror vi menar samma fast jag har hängt upp mig på ordet "smak"... 😉 För mig handlar det om att antingen tycka _att_ det är obekvämt eller inte. Det handlar inte om att tycka om att den sitter obekvämt eller i