Quote from Elias Engqvist on 3 December 2010, 09:49Lite otydlig syftning där - förlåt - man stoppar alltså iPhonen i en fryspåse - blöta sport-bh:ar stoppar lämpligen ner i tvättmaskinen!
Lite otydlig syftning där - förlåt - man stoppar alltså iPhonen i en fryspåse - blöta sport-bh:ar stoppar lämpligen ner i tvättmaskinen!
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 09:49Nej. Minst två behövs.
Nej. Minst två behövs.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 10:19Och tjejerna har mage att tro att de vet mer om dessa saker än vi! Tänk vilket överflöd av know-how vi visar upp här. 😀
Och tjejerna har mage att tro att de vet mer om dessa saker än vi! Tänk vilket överflöd av know-how vi visar upp här. 😀
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 13:41Underbart utbyte av erfarenheter. Bara för att man har två blobbar mellan benen och inte på bröstkorgen betyder ju inte att man inte kan ha bra idéer. Som att stoppa bh:n i fryspåse innan man slänger den i tvättmaskinen...
Underbart utbyte av erfarenheter. Bara för att man har två blobbar mellan benen och inte på bröstkorgen betyder ju inte att man inte kan ha bra idéer. Som att stoppa bh:n i fryspåse innan man slänger den i tvättmaskinen...
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 22:46Tänk vad folk går igång på lite bh-snack! För mig blir det iaf Aclima-toppen, men spåna gärna vidare på skillnaderna mellan könen och hur mycket utbyte vi har av varandras olika erfarenheter :-).
Tänk vad folk går igång på lite bh-snack! För mig blir det iaf Aclima-toppen, men spåna gärna vidare på skillnaderna mellan könen och hur mycket utbyte vi har av varandras olika erfarenheter :-).
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 08:08Jag har skrattat gott några gånger åt denna tråden 😀 nu ger jag mig ut och testar min bh. Jag återkommer med rapport killer. Och tjejer 😉
Jag har skrattat gott några gånger åt denna tråden 😀 nu ger jag mig ut och testar min bh. Jag återkommer med rapport killer. Och tjejer 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:12Jag tror att ett par grabbnävar värmer bättre.
Jag tror att ett par grabbnävar värmer bättre.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 09:26Kanske det, men då ska grabben i fråga springa lika fort som tjejen, och det kan bli svårt (H)
Utvärdering: mindre blöt och mindre kall, men även något sämre dämpning... Ett bra alternativ under vinterns långa och långsamma löprundor!
Kanske det, men då ska grabben i fråga springa lika fort som tjejen, och det kan bli svårt (H)
Utvärdering: mindre blöt och mindre kall, men även något sämre dämpning... Ett bra alternativ under vinterns långa och långsamma löprundor!
Quote from Elias Engqvist on 4 December 2010, 13:50Vilken killer-rapport!
Vilken killer-rapport!
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 13:59Har grabben haft nävarna i snön utan vantar så betackar jag mig! Det räcker med Lillans iskalla fötter som springer utan tofflor här hemma ... brrr!
Har grabben haft nävarna i snön utan vantar så betackar jag mig! Det räcker med Lillans iskalla fötter som springer utan tofflor här hemma ... brrr!