Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 11:16Jo, självklart måste man prova själv, men jag bor så till att jag måste nätshoppa och då blir det lite svårare. Jag är nöjd med svaret att M nog motsvarar M i de flesta andra plagg, vilket antagligen betyder att S också gör det.
Jo, självklart måste man prova själv, men jag bor så till att jag måste nätshoppa och då blir det lite svårare. Jag är nöjd med svaret att M nog motsvarar M i de flesta andra plagg, vilket antagligen betyder att S också gör det.
Quote from Funbeat user on 19 December 2010, 11:48Craft har en sport-bh med vindtät panel fram. Den är visserligen i syntet, men i deras underställsmaterial, så det är bra fukttransport. Dock inget för de med stor byst, då den inte kändes så jättestabil.
Craft har en sport-bh med vindtät panel fram. Den är visserligen i syntet, men i deras underställsmaterial, så det är bra fukttransport. Dock inget för de med stor byst, då den inte kändes så jättestabil.
Quote from Funbeat user on 16 January 2011, 18:54Sen rapport vad gäller ullfrotté-bh. Aclimas top-variant har funkat super för mig nu när det har varit kallt. Jag är jättenöjd och storleken var perfekt. Men när temperaturen går över noll blir den nog väl varm.
Sen rapport vad gäller ullfrotté-bh. Aclimas top-variant har funkat super för mig nu när det har varit kallt. Jag är jättenöjd och storleken var perfekt. Men när temperaturen går över noll blir den nog väl varm.
Quote from Funbeat user on 17 January 2011, 13:04När jag ammade hade jag yllelappar i BHn på vintern (i brist på varma manshänder, förstås). Det funkade bra även ute på långpass.
När jag ammade hade jag yllelappar i BHn på vintern (i brist på varma manshänder, förstås). Det funkade bra även ute på långpass.