Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är säkert fler som gjort, men jag PM:ade Olle när jag hade läst 5:e kopian av annonsen. Det är väl meningen att de som annonserar ska betala för det trodde jag? Och jag vet inte hur man ställer in Adblock för att filtrera bort Sassa, men behålla betal

Elin: Mandelmassemadamen verkar bo nästgårds med dig. 😉

Var på Runners store idag och killen som jobbar där sa att Icebreaker kommer med en sportbh i merinoull till våren. Hittar dock inte den på hemsidan, men man kan ju hoppas att de har insett behovet och att den snart dyker upp. Mer adekvat att ha den i hös

Jag tror att info@jarowskij.se vill ha många mail.

De står som cc på alla mina mail.

Hahahaha

Eld ska med eld fördrivas!

Apropos sport-bh:ar så köpte jag en i ull på Naturkompaniet idag. Det var iof inte kallt i mirse under själva löpturen, jag var ju väl påklädd, men det är inte särskilt skönt efteråt för oss som inte sprintar rakt in i duschen utan styrketränar, stretchar

Kanske inte borde blanda mig i, med så svag minnesbild som jag har om ämnet i fråga....
Men...
Som kurschef för en del vinterutbildningar genom åren har jag stött på den här typen av problem förrut.

Vad jag minns, så hittade vi i Nordnorge någon firma so

Maria: Jasså? Ge mig exakt lokation så kan jag gå dit och stoppa in lite överbliven reklam genom brevinkastet. 😉