Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är såld på merinoull och särskilt vintertid använder jag underställ i meinoull vid löpning. Detta funkar utmärkt, och jag känner mig aldrig blöt eller kall, förutom över bysten, sportbh:n blir iskall efter en stund. Skulle vilja ha ull ända in, men an

En lösning kan vara att du har sport-bh över understället. Då får du ull ända in, men samtidigt stödet av sport-bh.

Övervägde det till nästa pass faktiskt. Surfade dock runt lite nu och hittade två modeller av sportbh i merinoull från Aklima hos Addnature. Nån som har provat? Jag har liten byst och behöver inte mycket stöd egentligen.

Jag har bara kollat in Aclimas bh, de ser jättefina ut, men tyvärr lite för lite stöd för mig. Däremot har jag deras wollnet underställ och är helnöjd. Om man tittar på damtröjan så är den av vanligt tyg över bysten, rumpan och knäna, de är jätteskönt. (m

en annan sportbh som marknadsförs som extra värmande,
http://www.addnature.com/product.aspx?pf_id=HOUDINIMIXWRAPBRAOPANT

just där var den i ett paket, men den finns att köpa separat också. houdini hade även en annan sportbh, som också finns på addnature,

Inlägget är raderat av Olle

Apropå blöt BH eller ?

Snacka om off-topic!

Sassa spammar alla trådar och blogginlägg hon hittar. Jag gissar att hon använder länkarna i sidfoten...

Ingen bra reklam för Jarowskij Television AB om ni frågar mig...