Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag är helt med på vad du säger 😀
Ifrågasätta resonemang är det bästa sättet att få ut konsensus.

En stor protion gröt med lite rapsolja till extra kvällsmat gör susen
eller några kapslar omega3 om man tycker

Andreas, jag antar att jag är "någon annan".

Det resonemang jag hört angående att äta precis innan man lägger sig är att på natten behöver kroppen vila, och har man stoppat i sig massor av mat har kroppen fullt upp med att ta hand om det. Det tror jag h

Ja det var nog du. Detta beror säkert på hur man själv är och vad/när/hur mycket man tränar. Själv kan jag inte somna om jag är hungrig, och det blir jag någon timma efter måltiderna. Om jag då ändå sover hungrig kan jag varken äta frukost eller träna hår

Henrik, när jag påstår tidigare i tråden att man kan äta något precis innan man lägger sig för att få bätre lagrade depåer för morgonpass menar jag givetvis inte en Nobelmiddag eller en pizza från Papas Bodega! 😉

Jag pratar om en näve torkade aprikoser

Vi är alla olika - jag skulle sova som en gris om jag åt något från Papas Bodega eller en Nobelmiddag precis innan jag somnade.

Och jag sover som en gris både hunrig och proppmätt. Betdyer det att jag ÄR en gris?

Paltkoma Allan hade det blivit för min del också, om jag hade ätit sånt innan läggdags.

Fast, det hade varit kul att få vara med på Nobelmiddagen! 🙂

Om jag tränar på morgonen brukar jag sova en stund mitt på dagen, om jag inte gör det blir jag så trött i kroppen samt nästan känner mig sjuk. Har gjort det senaste 2 åren och blir då inte lika trött. Jag jobbar skift och när jag jobbar kväll kliver jag u

Ska inte pizzan vara från Pepes bodega?

Jo så heter det ja! 🙂

Fast Vegagatans pizzeria går inte av för hackor den heller Lena.....