Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 16:24Ingen fara, jäklas lite bara nu när jag har tråkigt på jobbet 😀
Ingen fara, jäklas lite bara nu när jag har tråkigt på jobbet 😀
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 16:51*pust* Skönt att höra Niclas! Var rädd du satt och morrade där borta i andra ändan 😉
*pust* Skönt att höra Niclas! Var rädd du satt och morrade där borta i andra ändan 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 16:57Om det är något som låter är det snarare magen som kurrar 🙂
Lite OnTopic; Fick ett sms förra veckan att mitt blod hade kommit till användning. Det kändes skönt att höra på något sätt.
Om det är något som låter är det snarare magen som kurrar 🙂
Lite OnTopic; Fick ett sms förra veckan att mitt blod hade kommit till användning. Det kändes skönt att höra på något sätt.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 17:01Är det något SMS de skickar ut till random blodgivare då och då? 😉
Är det något SMS de skickar ut till random blodgivare då och då? 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 17:01Ha, ha....Jo magen brukar säga sitt vid den här tiden! Ja vad härligt att få höra att det man ger verkligen kommer till användning! Tycker de som ger blod gör en god gärning 🙂 Fick ju nyss reda på att jag inte kan få tillhöra den skaran tyvärr.
Ha, ha....Jo magen brukar säga sitt vid den här tiden! Ja vad härligt att få höra att det man ger verkligen kommer till användning! Tycker de som ger blod gör en god gärning 🙂 Fick ju nyss reda på att jag inte kan få tillhöra den skaran tyvärr.
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 20:40Magnus: Sluta förstöra mina illusioner nu 😉
Jojo: Jo, kan man så bör man. Det är ju inte alla som kan tyvärr av en eller annan orsak.
Magnus: Sluta förstöra mina illusioner nu 😉
Jojo: Jo, kan man så bör man. Det är ju inte alla som kan tyvärr av en eller annan orsak.