Quote from Guest on 9 September 2008, 21:40Gjorde tävlingspremiär i och med Stockholm halvmarathon och jag hade läst om att man kunde få ont i bröstvårtorna, men trodde inte det skulle hända mig. Jag hade fel som ni kan se på bilden 🙂 Fick två blodspår på min vita tröja.
Så från och med nu ska j
Gjorde tävlingspremiär i och med Stockholm halvmarathon och jag hade läst om att man kunde få ont i bröstvårtorna, men trodde inte det skulle hända mig. Jag hade fel som ni kan se på bilden 🙂 Fick två blodspår på min vita tröja.
Så från och med nu ska j
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 21:50Hej Sebbe,
Tips: använd inte t-shirts i bomull utan skaffa dig en riktig träningströja som sitter som den ska. Den ska vara lite tight och gjord i funktionsmaterial.
Hej Sebbe,
Tips: använd inte t-shirts i bomull utan skaffa dig en riktig träningströja som sitter som den ska. Den ska vara lite tight och gjord i funktionsmaterial.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 21:52Min erfarenhet är att tejp och kroppsbehåring funkar dåligt ihop. Jag använder bara Försvarets hudsalva, och det har aldrig varit några problem.
Min erfarenhet är att tejp och kroppsbehåring funkar dåligt ihop. Jag använder bara Försvarets hudsalva, och det har aldrig varit några problem.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 21:52Det är precis en sådan t-shirt jag använder.
Det är precis en sådan t-shirt jag använder.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 21:55Silvertape håller hela loppet.
Silvertape håller hela loppet.
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:00Jag håller med Linus. Har haft problem med att få ont i bröstvårtorna när jag har tröjor som sitter löst när jag springer. Numer har jag alltid väldigt trånga tröjor i funktionsmaterial. Nu på hösten kan jag över det ha en annan långärmad tröja, men allti
Jag håller med Linus. Har haft problem med att få ont i bröstvårtorna när jag har tröjor som sitter löst när jag springer. Numer har jag alltid väldigt trånga tröjor i funktionsmaterial. Nu på hösten kan jag över det ha en annan långärmad tröja, men allti
Quote from Charlotte Skoglund on 9 September 2008, 22:03min upplevelse då det gäller skavda bröstnipplar är precis tvärtom har aldrig haft problem med bommul men därimot med funktionsmatrial upplever dem som skarpare....därimot skulle jag aldrig längre trotts skav någonsin springa med bomull det är en annan sa
min upplevelse då det gäller skavda bröstnipplar är precis tvärtom har aldrig haft problem med bommul men därimot med funktionsmatrial upplever dem som skarpare....därimot skulle jag aldrig längre trotts skav någonsin springa med bomull det är en annan sa
Quote from Funbeat user on 9 September 2008, 22:05Aha, det såg precis ut som en vanlig t-shirt...
Har själv aldrig haft problem med blödande bröstvårtor när jag kört med funktionskläder... (#)
Aha, det såg precis ut som en vanlig t-shirt...
Har själv aldrig haft problem med blödande bröstvårtor när jag kört med funktionskläder... (#)
Quote from Jan Lundquist on 9 September 2008, 22:50Gör som Pete Doherty
http://www.askmen.com/celebs/entertainment-news/pete-doherty/pete-doherty-nipple-protection.html
😉
Gör som Pete Doherty
http://www.askmen.com/celebs/entertainment-news/pete-doherty/pete-doherty-nipple-protection.html
😉
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 07:32Håller med Pontus. En fet salva av något slag är att rekommendera. Själv använder jag vaselin. Glider lätt mot "puppera" 😉
Hälsn. Christy
Håller med Pontus. En fet salva av något slag är att rekommendera. Själv använder jag vaselin. Glider lätt mot "puppera" 😉
Hälsn. Christy