Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 14:00Jag tycker att du kan köpa själv, jag är inte intresserad av att finansiera dina bröstvårteplåster via skattesedeln.
Jag tycker att du kan köpa själv, jag är inte intresserad av att finansiera dina bröstvårteplåster via skattesedeln.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 15:51Vad Pete tycker och det katten skiter, hamnar i samma låda... (H)
Vad Pete tycker och det katten skiter, hamnar i samma låda... (H)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:04Tack för alla svar. Ska köpa på mig allt och testa på några längre träningspass.
Själv så tyckte jag det var ganska kul att knarkaren Pete skulle springa marathon. Lyckas han kan fasen alla.
Tack för alla svar. Ska köpa på mig allt och testa på några längre träningspass.
Själv så tyckte jag det var ganska kul att knarkaren Pete skulle springa marathon. Lyckas han kan fasen alla.
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:06Nån nämnde väl LSD för Doherty...
Nån nämnde väl LSD för Doherty...
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 16:07Eller "runners high". Oj va besviken han kommer bli...
Eller "runners high". Oj va besviken han kommer bli...
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 21:21++ på tighta tröjor, jag älskar mina Under Armour (men dom är tyävrr svindyra i Sverige (om man överhuvudtaget kan hitta dom))
Har dock en vanlig tröja utanpå då dom är aningen "avslöjande" och jag har kanske inte den smäckraste kroppshyddan i världen (ä
++ på tighta tröjor, jag älskar mina Under Armour (men dom är tyävrr svindyra i Sverige (om man överhuvudtaget kan hitta dom))
Har dock en vanlig tröja utanpå då dom är aningen "avslöjande" och jag har kanske inte den smäckraste kroppshyddan i världen (ä
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 08:12Under Armour finns på Intersport och kostar ca 500:-/plagget. Helt superba kläder!
Under Armour finns på Intersport och kostar ca 500:-/plagget. Helt superba kläder!
Quote from Funbeat user on 11 September 2008, 09:58I det stora landet i väst är det ungefär halva priset mot Sverige (kanske lite mer nu när dollarn har smygit sig lite uppåt...)
I det stora landet i väst är det ungefär halva priset mot Sverige (kanske lite mer nu när dollarn har smygit sig lite uppåt...)
Quote from Funbeat user on 13 September 2008, 21:27Jag kör med compeed,inte speciellt roligt att ta av,om man som jag har lite hår på bröstet.Men va fan har man plågat benen så kan man ta det.
Jag kör med compeed,inte speciellt roligt att ta av,om man som jag har lite hår på bröstet.Men va fan har man plågat benen så kan man ta det.
Quote from Lotta Lindström on 13 September 2008, 22:10Blir inte det ganska dyrt i längden?
Blir inte det ganska dyrt i längden?