Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 08:36Jag fick det problemet på min första mara och halvmara, men sen har det inte kommit tillbaka. Kanske blir man lite mer hårdhudad. Jag provade tejp men det var värdelöst. Förvärrade snarare. Men annars är det väl prova runt med olika t-shirts i funktionsma
Jag fick det problemet på min första mara och halvmara, men sen har det inte kommit tillbaka. Kanske blir man lite mer hårdhudad. Jag provade tejp men det var värdelöst. Förvärrade snarare. Men annars är det väl prova runt med olika t-shirts i funktionsma
Quote from Elias Engqvist on 10 September 2008, 08:40Jag håller med om att smörja är bättre än tejp men vaselin KAN faktiskt skada om man använder det för ofta - jag använder bivax-baserad salva istället - trevligare o funkar lika bra!
Jag håller med om att smörja är bättre än tejp men vaselin KAN faktiskt skada om man använder det för ofta - jag använder bivax-baserad salva istället - trevligare o funkar lika bra!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 08:46Köp sån pappers-kirurg-tejp på Apoteket. Funkar kanon och sen om du tar av det medan du står i duschen så slipper du problem med behåring =)
Köp sån pappers-kirurg-tejp på Apoteket. Funkar kanon och sen om du tar av det medan du står i duschen så slipper du problem med behåring =)
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 08:52Går det inte att hitta nåt med jordgubbs- eller chokladsmak?
Går det inte att hitta nåt med jordgubbs- eller chokladsmak?
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 09:02Jag har sett bröstvårte-"lappar" på lindex som kvinnor har ibland om dom inte har bh på sig. Kanske kan vara värt att prova?
//Lina
Jag har sett bröstvårte-"lappar" på lindex som kvinnor har ibland om dom inte har bh på sig. Kanske kan vara värt att prova?
//Lina
Quote from Elias Engqvist on 10 September 2008, 09:17Va? Vad är det för fusk? Min världsbild rasar samman!
Va? Vad är det för fusk? Min världsbild rasar samman!
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 09:59Bivax? Är det därför du surrar och är stingslig?
Bivax? Är det därför du surrar och är stingslig?
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 11:03Jag använder ACOs vita vaselin, funkar normalt fint på längre pass/lopp.
Passade på att köpa Nipguards (www.nipguards.com) när jag hittade dem i London. Ska testa dem på Uppsala100 i helgen.
Jag använder ACOs vita vaselin, funkar normalt fint på längre pass/lopp.
Passade på att köpa Nipguards (www.nipguards.com) när jag hittade dem i London. Ska testa dem på Uppsala100 i helgen.
Quote from Magnus Gelang on 10 September 2008, 13:28Nån borde alltså uppfinna nån typ av BH för karlar. Nåt som inte har så srora kupor om man säger så. Kan det kanske funkar att linda en gasbinda runt kroppen så man täcker bröstvårtorna?
Nån borde alltså uppfinna nån typ av BH för karlar. Nåt som inte har så srora kupor om man säger så. Kan det kanske funkar att linda en gasbinda runt kroppen så man täcker bröstvårtorna?
Quote from Funbeat user on 10 September 2008, 13:53Tegaderm är det bästa! Man märker det inte och det sitter kvar typ ibland en vecka. Det jobbiga är bara att klippa till tillräckligt små bitar för det blir svårt att ta bort skyddspappret då. Men har man väl fått dit det sitter det och så synns det inte h
Tegaderm är det bästa! Man märker det inte och det sitter kvar typ ibland en vecka. Det jobbiga är bara att klippa till tillräckligt små bitar för det blir svårt att ta bort skyddspappret då. Men har man väl fått dit det sitter det och så synns det inte h