Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 00:37Sporttejp funkar bra, gör bara lite ont när man drar bort tejpen(t+)
Sporttejp funkar bra, gör bara lite ont när man drar bort tejpen(t+)
Quote from Funbeat user on 14 September 2008, 11:19Jo det är lite dyrt,men jag använder dom bara när det är långrundor/tävling.
/Peter
Jo det är lite dyrt,men jag använder dom bara när det är långrundor/tävling.
/Peter
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 11:24Vill bara meddela att NipGuards funkade helt perfekt under Uppsala100. Lätta att ta bort och höll t-shirten borta från både bröstvårtor och vårtgårdar. Rekommenderas varmt!
Vill bara meddela att NipGuards funkade helt perfekt under Uppsala100. Lätta att ta bort och höll t-shirten borta från både bröstvårtor och vårtgårdar. Rekommenderas varmt!
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 13:55För att få tejp och plåster att sitta rekommenderar jag ett lager sprayplåster mellan hud och bröstvårta. Spraya på, vänta nån minut och tejpa över. Sitter ordentligt och är inte allt för eländigt att få bort.
För att få tejp och plåster att sitta rekommenderar jag ett lager sprayplåster mellan hud och bröstvårta. Spraya på, vänta nån minut och tejpa över. Sitter ordentligt och är inte allt för eländigt att få bort.
Quote from Funbeat user on 15 September 2008, 16:10Har ni inte fel kläder?
Har ni inte fel kläder?