Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 14:45Att man luktar illa efter en träningsrunda får väl anses vara ett gott tecken på att man har ansträngt sig? 😀
Vi som inte är hygienfascister behöver inte tvätta kläderna efter varje gång heller, hänger man upp dem på tork så luktar de inte farligt nästa
Att man luktar illa efter en träningsrunda får väl anses vara ett gott tecken på att man har ansträngt sig? 😀
Vi som inte är hygienfascister behöver inte tvätta kläderna efter varje gång heller, hänger man upp dem på tork så luktar de inte farligt nästa
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 14:48Svett luktar inte, Gammal svett o otvättade kläder med avlagringar luktar däremot.
Svett luktar inte, Gammal svett o otvättade kläder med avlagringar luktar däremot.
Quote from Funbeat user on 19 December 2011, 14:50Oavsett ansträngningsgrad så luktar jag inte illa efter ett träningspass (det skulle vara ammoniaklukt då om det är riktigt jävligt eller spännande), iaf inom en vettig tidsrymd. Efter några timmar är det en annan sak.
Man måste inte alls lukta illa även
Oavsett ansträngningsgrad så luktar jag inte illa efter ett träningspass (det skulle vara ammoniaklukt då om det är riktigt jävligt eller spännande), iaf inom en vettig tidsrymd. Efter några timmar är det en annan sak.
Man måste inte alls lukta illa även
Quote from Joel Enqvist on 20 December 2011, 10:52Om jag tvättar kläderna i 60 grader ibland, så kan jag tvätta dem mer sällan = de håller längre samt minskar vatten- och tvättmedelsåtgången.
Sköljmedel använder jag aldrig. Hellre statiska kläder (blir de verkligen det?) än att belasta miljön i onödan.
Om jag tvättar kläderna i 60 grader ibland, så kan jag tvätta dem mer sällan = de håller längre samt minskar vatten- och tvättmedelsåtgången.
Sköljmedel använder jag aldrig. Hellre statiska kläder (blir de verkligen det?) än att belasta miljön i onödan.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 17:18Så länge man tränar "back to back" så hinner ju inte kläderna börja lukta = Inget behov av tvätt.
Så länge man tränar "back to back" så hinner ju inte kläderna börja lukta = Inget behov av tvätt.
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 21:38detta va ju riktigt rolig läsning ,lägg ett bromsspår i sport kallingen prova först i 30 gr ,är allt borta så funkar det annars är det bara att tvätta i 60 . lycka till test patrullen .(h)
detta va ju riktigt rolig läsning ,lägg ett bromsspår i sport kallingen prova först i 30 gr ,är allt borta så funkar det annars är det bara att tvätta i 60 . lycka till test patrullen .(h)
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 22:33#Sofie
Sköljmedel har man väl för att kunna stryka kläderna lättare, eller helst inte alls?
#Sofie
Sköljmedel har man väl för att kunna stryka kläderna lättare, eller helst inte alls?
Quote from Funbeat user on 20 December 2011, 23:13Stryka träningskläder?!?
Kollade in mitt sista inköp av funktionströja. Det står faktiskt att man kan stryka tröjan, en plutt i strykjärnet. Tvättlapparna kan inte vara seriösa, för lappen upplyste också om att plagget skulle tvättas i 30 grader.
Själv
Stryka träningskläder?!?
Kollade in mitt sista inköp av funktionströja. Det står faktiskt att man kan stryka tröjan, en plutt i strykjärnet. Tvättlapparna kan inte vara seriösa, för lappen upplyste också om att plagget skulle tvättas i 30 grader.
Själv