Quote from paceUP! on 19 October 2010, 13:51ja snälla förklara 😉
ja snälla förklara 😉
Quote from Catharina Brattlin on 19 October 2010, 13:55🙂
🙂
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 16:05Men hittar jag lika bra grejer som _inte_ är fuskmärkta så väljer jag dem framför de som är märkta 30 grader. Jag gillar inte att belöna ohederlighet, folk som försöker svära sig fria från allt genom att felmärka grejer har jag lite otalt med :/
Men hittar jag lika bra grejer som _inte_ är fuskmärkta så väljer jag dem framför de som är märkta 30 grader. Jag gillar inte att belöna ohederlighet, folk som försöker svära sig fria från allt genom att felmärka grejer har jag lite otalt med :/
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 20:20Jag "råkade" tvätta mina kläder i 90 grader vid ett tillfälle! Och har kvar vissa av dem än idag,men jag nöjer mig med 60 grader idag,jag vill inte utmana ödet! Det är lika tokigt att skriva 30 grader i träningskläder som det är att skriva det i utekläder
Jag "råkade" tvätta mina kläder i 90 grader vid ett tillfälle! Och har kvar vissa av dem än idag,men jag nöjer mig med 60 grader idag,jag vill inte utmana ödet! Det är lika tokigt att skriva 30 grader i träningskläder som det är att skriva det i utekläder
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 21:12Jeg har nevnt det før når lukt i tøyet har hvert oppe her: Det skal i bare være glada for, det er et teken på at det ikke innholder antibaktrielle stoffer som Triklosan og nano stoffer av sølv.
Jeg skal 100% sikkert ikke formere meg oftere, så jeg kan le
Jeg har nevnt det før når lukt i tøyet har hvert oppe her: Det skal i bare være glada for, det er et teken på at det ikke innholder antibaktrielle stoffer som Triklosan og nano stoffer av sølv.
Jeg skal 100% sikkert ikke formere meg oftere, så jeg kan le
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 14:47Hej,
Inspirerad av (bl a) den här tråden så testade jag att tvätta mina träningskläder i lite varmare. Vågade dock inte gå hela vägen utan körde dem i 50 grader, och det funkade hur bra som helst. Möjligen att det som var i Lycra hade krympt lite grann m
Hej,
Inspirerad av (bl a) den här tråden så testade jag att tvätta mina träningskläder i lite varmare. Vågade dock inte gå hela vägen utan körde dem i 50 grader, och det funkade hur bra som helst. Möjligen att det som var i Lycra hade krympt lite grann m
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 20:10Det enda jag kör i 30 grader är ylle. Resten, dvs typ allt, även sådant som det står 40 grader på, kör jag i 60 grader.
Och...tänk...jag använder sköljmedel också. Trots att jag har funktionsjacka!!!
Man får väl prova själv, men tvättlappen på klädeslap
Det enda jag kör i 30 grader är ylle. Resten, dvs typ allt, även sådant som det står 40 grader på, kör jag i 60 grader.
Och...tänk...jag använder sköljmedel också. Trots att jag har funktionsjacka!!!
Man får väl prova själv, men tvättlappen på klädeslap
Quote from Funbeat user on 9 December 2011, 23:18Rätt märkligt att någon över huvud taget lyckas sälja träningskläder som, enligt lappen, inte klara av att tvättas i mer än 30 grader. Det var länge sedan jag följde det rådet. Har i princip alltid tvättat träningskläderna i 60 grader utan några som helst
Rätt märkligt att någon över huvud taget lyckas sälja träningskläder som, enligt lappen, inte klara av att tvättas i mer än 30 grader. Det var länge sedan jag följde det rådet. Har i princip alltid tvättat träningskläderna i 60 grader utan några som helst
Quote from Funbeat user on 10 December 2011, 18:13De där råden har ju tyvärr blivit designade för att klara rättsprocesser.
Så länge folk köper med lapp 30-grader så kommer de sätta dit det. Så det har alltså inget med tvättning att göra.Ingen i tråden verkar ha tagit upp det. Tvättråden som står på kl
De där råden har ju tyvärr blivit designade för att klara rättsprocesser.
Så länge folk köper med lapp 30-grader så kommer de sätta dit det. Så det har alltså inget med tvättning att göra.
Ingen i tråden verkar ha tagit upp det. Tvättråden som står på kl
Quote from Funbeat user on 11 December 2011, 23:55Det kanske har ändrats nu, men för några år sedan fanns det badkläder som enligt tillverkaren inte fick utsättas för handtvätt (som nämnt ovan), solljus, saltvatten, klor, osv... Där snackar vi helgardering.
Men vad händer om man tvättar kläderna på lägr
Det kanske har ändrats nu, men för några år sedan fanns det badkläder som enligt tillverkaren inte fick utsättas för handtvätt (som nämnt ovan), solljus, saltvatten, klor, osv... Där snackar vi helgardering.
Men vad händer om man tvättar kläderna på lägr