Quote from Guest on 15 July 2009, 23:14Jag skall inte ta äran åt mig, för det är flera som redan tipsat om den här fullständigt underbara boken. Dock tror jag det bara var i gruppen Barfotalöpning, och det här är en bok som är perfekt för alla som gillar löpning och äventyr. Eller kombinatione
Jag skall inte ta äran åt mig, för det är flera som redan tipsat om den här fullständigt underbara boken. Dock tror jag det bara var i gruppen Barfotalöpning, och det här är en bok som är perfekt för alla som gillar löpning och äventyr. Eller kombinatione
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 23:24Googlade lite på det här och hittade ett nytt, vackert ord. "Superendurance".
Jag tror faktiskt det är mitt nya favoritord 🙂
Googlade lite på det här och hittade ett nytt, vackert ord. "Superendurance".
Jag tror faktiskt det är mitt nya favoritord 🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 23:54Jag laste ut boken i helgen och tankte faktiskt skapa en trad om den har - tydligen inte bara jag som finner den valdigt bra :). Har fatt ett fantastiskt uppsving i motivation efter att ha last boken (inte for att motivationen var dalig innan men anda). N
Jag laste ut boken i helgen och tankte faktiskt skapa en trad om den har - tydligen inte bara jag som finner den valdigt bra :). Har fatt ett fantastiskt uppsving i motivation efter att ha last boken (inte for att motivationen var dalig innan men anda). N
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 00:39Finns den på svenska?
undrar signatur "Enspråkig"
Finns den på svenska?
undrar signatur "Enspråkig"
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 19:09Kanonbok, väldigt insprirerande (t+). Mycket mer än Tarahumara. Personligen är jag inte så förtjust i deckarstilen på berättandet, men man kan inte få allt. Har beställt Murakami och hoppas på bättre stil där.
Kanonbok, väldigt insprirerande (t+). Mycket mer än Tarahumara. Personligen är jag inte så förtjust i deckarstilen på berättandet, men man kan inte få allt. Har beställt Murakami och hoppas på bättre stil där.
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 10:19Tack för tipset Fredrika, ska genast beställa!
Vill också passa på att tipsa om Murakamis bok "What I talk about when ..." som redan nämnts här. Jag tycker den är fantastisk. Så mycket fina betraktelser om löpning och om livet skrivet på ett underbart sp
Tack för tipset Fredrika, ska genast beställa!
Vill också passa på att tipsa om Murakamis bok "What I talk about when ..." som redan nämnts här. Jag tycker den är fantastisk. Så mycket fina betraktelser om löpning och om livet skrivet på ett underbart sp
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 10:59Så länge historien är bra och språket inte stör är jag nöjd...Ett språk som Murakamis är en fantastisk bonus men inget krav från min sida 🙂
Det är så kul med böcker, man kan ha nöje av dem på så många olika sätt: en bra historia, ett fint språk, utbild
Så länge historien är bra och språket inte stör är jag nöjd...Ett språk som Murakamis är en fantastisk bonus men inget krav från min sida 🙂
Det är så kul med böcker, man kan ha nöje av dem på så många olika sätt: en bra historia, ett fint språk, utbild
Quote from Funbeat user on 17 July 2009, 11:06Nej, språket är absolut inte dåligt, han skriver kul och fyndigt. Underhållande, som sagt.
Visst är det så som du skriver med böcker!! (L)
Nej, språket är absolut inte dåligt, han skriver kul och fyndigt. Underhållande, som sagt.
Visst är det så som du skriver med böcker!! (L)
Quote from Funbeat user on 23 July 2009, 14:19Nu har jag inhandlat boken. Ser fram emot att läsa den på stranden under semestern 🙂
Nu har jag inhandlat boken. Ser fram emot att läsa den på stranden under semestern 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 22:14Born to run. Är inne på slutet. Läser nog färdigt ikväll.
Tack för tipset, Fredrika!
Born to run. Är inne på slutet. Läser nog färdigt ikväll.
Tack för tipset, Fredrika!