Quote from Jenny Söderberg on 4 August 2009, 22:29Låter väldigt intressant! Såg en kort trailer om boken på nätet nyss. Vart har ni köpt era böcker någonstans? Beställt från Staterna?
Låter väldigt intressant! Såg en kort trailer om boken på nätet nyss. Vart har ni köpt era böcker någonstans? Beställt från Staterna?
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 22:56Rasmus, jag brukar kolla på http://www.bokfynd.nu , som är en prisjämförelsesajt för böcker. Normalt sett blir svenska bokus både billigast och snabbast faktiskt...
Rasmus, jag brukar kolla på http://www.bokfynd.nu , som är en prisjämförelsesajt för böcker. Normalt sett blir svenska bokus både billigast och snabbast faktiskt...
Quote from ellen olsson on 4 August 2009, 23:09Bokfynd har ofta fel. Adlibris är ofta billigare än Bokus om man går in och kollar på respektive sida. Bokfynd kan dock ofta ha Adlibris löjligt långt ner med felaktiga fraktpriser. Alternativet 0:- i frakt finns ju numera alltid.
Bokfynd har ofta fel. Adlibris är ofta billigare än Bokus om man går in och kollar på respektive sida. Bokfynd kan dock ofta ha Adlibris löjligt långt ner med felaktiga fraktpriser. Alternativet 0:- i frakt finns ju numera alltid.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 23:20Det hade gått mig helt förbi att Murakami har skrivit en bok om löpning, den måste jag köpa omgående!
Det hade gått mig helt förbi att Murakami har skrivit en bok om löpning, den måste jag köpa omgående!
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 23:20Tack Fredrik, då skall jag kolla in Adlibris närmare - det är ju lätt att dra av frakten i huvudet.
Verkar det stämma att det ofta är billigast att beställa hemifrån ändå?
Tack Fredrik, då skall jag kolla in Adlibris närmare - det är ju lätt att dra av frakten i huvudet.
Verkar det stämma att det ofta är billigast att beställa hemifrån ändå?
Quote from ellen olsson on 4 August 2009, 23:27Det varierar och det går inte att säga något generellt. Om man beställer enstaka böcker till rimligt pris så brukar dock skillnaden i frakt göra de svenska webboklådorna svårslagna.
När det gäller "tyngre" (läs:dyrare) referensverk och liknande brukar de
Det varierar och det går inte att säga något generellt. Om man beställer enstaka böcker till rimligt pris så brukar dock skillnaden i frakt göra de svenska webboklådorna svårslagna.
När det gäller "tyngre" (läs:dyrare) referensverk och liknande brukar de
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 23:32Färdig! Rolig. Inspirerande. Skön läsupplevelse.
Jag köpte från amazon.co.uk
Kanske snäppet dyrare än Adlibris, men jag tror det blev snabbare leverans.
Färdig! Rolig. Inspirerande. Skön läsupplevelse.
Jag köpte från amazon.co.uk
Kanske snäppet dyrare än Adlibris, men jag tror det blev snabbare leverans.
Quote from Funbeat user on 4 August 2009, 23:35Fredrik: jepp, det stämmer. Men då brukar jag å andra sidan beställa från http://www.abebooks.com , man brukar kunna hitta mycket relativt snorbilligt där. Paketen kommer ofta från Indien, även om handlaren påstås befinna sig i USA...
Fredrik: jepp, det stämmer. Men då brukar jag å andra sidan beställa från http://www.abebooks.com , man brukar kunna hitta mycket relativt snorbilligt där. Paketen kommer ofta från Indien, även om handlaren påstås befinna sig i USA...
Quote from Jenny Söderberg on 7 August 2009, 15:46Beställd! 200 spänn från Adlibris med miljökompensation för transporten. Hoppas på spännande läsning!
Beställd! 200 spänn från Adlibris med miljökompensation för transporten. Hoppas på spännande läsning!
Quote from Funbeat user on 30 August 2009, 13:27Då var boken färdigläst. Den platsar nog bland topp tre böcker som jag nånsin läst. Mycket underhållande språk och intressanta insikter.
Man undrar om alla medverkande givit sitt tillstånd till författaren; vissa delar om Jenn Shelton är ju inte så smickr
Då var boken färdigläst. Den platsar nog bland topp tre böcker som jag nånsin läst. Mycket underhållande språk och intressanta insikter.
Man undrar om alla medverkande givit sitt tillstånd till författaren; vissa delar om Jenn Shelton är ju inte så smickr