Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBoktipset: Born to Run
You need to log in to create posts and topics.

Faktum kvarstår.

De finns två titlar "Born to Run" av Chris McD.

Vilken är det folk har läst? Vilken skall jag köpa?

Mysko.

Den enda som fanns tidigare är "Born to Run: A Hidden Tribe, Superathletes, and the Greatest Race the World Has Never Seen".

Den andra varianten är på ett annat förlag. Du får nog tråla lite webben för att se vad som är skillnaden, om nåt.

Samma innehåll. Två olika förlag och utgivningar. Är inte insatt, med det kanske har nåt med distributionsområden att göra.

Den som är 17 kronor dyrare (på Adlibris) har enligt mitt tycke snyggast omslag.

BILD:http://www.adlibris.com/se/covers/M/1/86/18

Ofta finns det en amerikansk och en brittisk utgåva.

Ja jag skulle absolut välja den blå varianten...En fantastisk löpar-kvinna som tagit sig upp till toppen av ett stort berg och som nu står och pustar ut efter denna oerhörda prestation...tror att hon har en vätskeflaska i högerhanden och har precis hängt

Fredrik!

Jag skulle vilja kommentera det du skrev om priserna på Bokus versus Adlibris. I mitt tycke är det alltid Bokus som har varit aningen billigare, inga stora skillnader men ändå ...

För att försöka utröna detta har jag gjort en liten marknadsun

Adlibris är svårslagna på frakten och de brukar oftast ha nåt bättre priser på de böcker jag är intresserad av. I de fall de inte har det så brukar det vara billigare på t.ex. Amazon.

Kan vi inte låta en bok gå runt här i Gbgtrakten? Nån (med bok) som är på?
Jag betalar gärna 15kr för att låna boken en vecka 🙂
Miljövänligt och pryleffektivt!

Ah, bra idé Annika!

Även om jag personligen tar många månader på mig med en sån bok och helst köper den, tycker jag den borde finnas på bibliotek så man kan låna den innan man bestämmer sig för att det är en köpebok. Så, jag har gjort min samhälleliga p

Vad sa dom till dig?