Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 08:53Nu plöjs rabatterna upp, här ska odlas sötpotatis! Och säg inte att det är för kallt här i Sverige! (H:)
Nu plöjs rabatterna upp, här ska odlas sötpotatis! Och säg inte att det är för kallt här i Sverige! (H:)
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 09:39Använd täckväv så borde det funka.
Använd täckväv så borde det funka.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 09:44Täckväv är som doping åt sötpotatisen
Täckväv är som doping åt sötpotatisen
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 10:12Bra idé! Täckväv måste väl snarare vara som höghöjdsträning! (H)
Bra idé! Täckväv måste väl snarare vara som höghöjdsträning! (H)
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 10:19Tror det bara blir höghöjdsträning om du har de i en balkonglåda i stället för en rabbat:D
Tror det bara blir höghöjdsträning om du har de i en balkonglåda i stället för en rabbat:D
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 11:13täckväv i balkonglåda och vattna med sportdryck - succé!!
täckväv i balkonglåda och vattna med sportdryck - succé!!
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 12:16Tänk på att man måste göra MARMELAD av sötpotatisen för att det ska funka....
Tänk på att man måste göra MARMELAD av sötpotatisen för att det ska funka....
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 13:32Jag undrar hur det smakar, det låter ju inte gott... Men blir man som Bolt kan det ju kvitta. 🙂
Jag undrar hur det smakar, det låter ju inte gott... Men blir man som Bolt kan det ju kvitta. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:20Övertygad om att tex leverkorv är äckligare.
Men det har ingen sprungit snabbt av, vad jag vet.
🙂
Övertygad om att tex leverkorv är äckligare.
Men det har ingen sprungit snabbt av, vad jag vet.
🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 16:51Gunder Hägg åt säkert leverkorv.
Han käkade inte smooothies eller gainers.
Gunder Hägg åt säkert leverkorv.
Han käkade inte smooothies eller gainers.