Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 17:05Smakar nästan men inte helt olikt kålrot. Av sötpotatis göt man sweet potato pie. Typ:
"2 cups peeled, cooked sweet potatoes
1 1/4 cups sugar
1/2 stick melted butter
2 eggs
1 teaspoon vanilla extract or 1 to 2 tablespoons bourbon
1/4 teaspoon salt
Smakar nästan men inte helt olikt kålrot. Av sötpotatis göt man sweet potato pie. Typ:
"2 cups peeled, cooked sweet potatoes
1 1/4 cups sugar
1/2 stick melted butter
2 eggs
1 teaspoon vanilla extract or 1 to 2 tablespoons bourbon
1/4 teaspoon salt
Quote from Elias Engqvist on 21 August 2008, 17:05Å inte hade han nån garmin-klocka heller!
Å inte hade han nån garmin-klocka heller!
Quote from Urban Nilsson on 21 August 2008, 17:13David: Du har rätt! Är det modernt kan det inte vara bra 🙂
David: Du har rätt! Är det modernt kan det inte vara bra 🙂
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 17:41Jodå, moderna carbonhjul och Campagnolo är bra.
Jodå, moderna carbonhjul och Campagnolo är bra.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 20:24Tror inte sötpotatispaj duger. Har du inget sweet-potatoemarmalade-recept. Trelawny-sötpotatismarmelad såsom pappa Bolt gör den, enligt min källa. Vad tror ni han kryddar den med????
(Gunder Hägg åt säkert rå leverkorv. Och rå kålrot, samt duschade iskal
Tror inte sötpotatispaj duger. Har du inget sweet-potatoemarmalade-recept. Trelawny-sötpotatismarmelad såsom pappa Bolt gör den, enligt min källa. Vad tror ni han kryddar den med????
(Gunder Hägg åt säkert rå leverkorv. Och rå kålrot, samt duschade iskal
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 20:28Micera o HGH med ett uns av chili.
Micera o HGH med ett uns av chili.
Quote from Funbeat user on 21 August 2008, 23:27Tror marmeladen precis som pajen är kryddad med kanel och ingefära och jag tror inte det blir lika gott om man utesluter ingefäran - det ger en sån härlig extra skjuts åt smaken.
Tror marmeladen precis som pajen är kryddad med kanel och ingefära och jag tror inte det blir lika gott om man utesluter ingefäran - det ger en sån härlig extra skjuts åt smaken.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 07:58hmmm....fast jag tycker det är svårt att inte misstänka något mer....kemiskt.
hmmm....fast jag tycker det är svårt att inte misstänka något mer....kemiskt.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 08:05E 270 är definitivt en del av processen.
E 270 är definitivt en del av processen.
Quote from Fredric Lagerström on 22 August 2008, 12:26Hmm syrad mjölk... filmjölk?
Hmm syrad mjölk... filmjölk?