Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 17:31Jamaicanerna (?) har blivit väldigt mkt snabbare per capita i perfekt tajming till den här veckan. Känns som nya DDR. ingen mjölksyra där inte. Däremot massor med världsrekord. Det känns ganska värdelöst när det är så uppenbart att nåt inte stämmer.
Jamaicanerna (?) har blivit väldigt mkt snabbare per capita i perfekt tajming till den här veckan. Känns som nya DDR. ingen mjölksyra där inte. Däremot massor med världsrekord. Det känns ganska värdelöst när det är så uppenbart att nåt inte stämmer.
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 17:34Nog solen på jamaica som ger lite extra vitaminer;)
Nog solen på jamaica som ger lite extra vitaminer;)
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 17:39Ja, Mattias, det verkar onekligen misstänkt.
Nog för att man på Jamaica kan ha fler personer disponerade för sprint än på många andra platser men att alla skulle göra sådana resultat under samma mästerskap luktar DDR på 80-talet eller Kina i mitten på 90
Ja, Mattias, det verkar onekligen misstänkt.
Nog för att man på Jamaica kan ha fler personer disponerade för sprint än på många andra platser men att alla skulle göra sådana resultat under samma mästerskap luktar DDR på 80-talet eller Kina i mitten på 90
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 17:45eller kina på 2000 talet
eller kina på 2000 talet
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 20:22ja, nu är det FÖR bra....
ja, nu är det FÖR bra....
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 20:33Jag har en liten teori:
Eftersom att många kommentatorer och journalister anser att Emma och Gustavs silvermedaljer beror på ett intensivt testande och dopingskontroller av cyklister. Det har de haft hela tiden i och för sig.
Därmed har många cyklister åk
Jag har en liten teori:
Eftersom att många kommentatorer och journalister anser att Emma och Gustavs silvermedaljer beror på ett intensivt testande och dopingskontroller av cyklister. Det har de haft hela tiden i och för sig.
Därmed har många cyklister åk
Quote from ellen olsson on 22 August 2008, 21:11Japp! Jag ska sluta med pasta och gå över helt till sötpotatis...
Japp! Jag ska sluta med pasta och gå över helt till sötpotatis...
Quote from Funbeat user on 22 August 2008, 21:13Då finns det GMO-sötpotatis med HGHspets.
Då finns det GMO-sötpotatis med HGHspets.
Quote from Funbeat user on 23 August 2008, 00:42den där sötpotatismarmeladen är ju sjukt rolig på engelska.
Jam-jams, liksom, hette inte han i mio min mio jam-jam? eller jum-jum....
den där sötpotatismarmeladen är ju sjukt rolig på engelska.
Jam-jams, liksom, hette inte han i mio min mio jam-jam? eller jum-jum....
Quote from Elias Engqvist on 23 August 2008, 10:16Jum-Jum
Jum-Jum