Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBorn to run
You need to log in to create posts and topics.

Innan du spekulerar vidare om vem som tycker vad, kanske du själv kan berätta vad du tycker? Det blir så rörigt när vi skall gissa varandras åsikter.

Oftast anser jag nog att snabbast är bäst - det som förvånade mig var ditt "Vem pratar om snabbast"

Löpning är en enkel sport: först i mål vinner. Ingen domare kan komma och ge straffpoäng för dålug höft eller avsaknad av glädje. Därför är den bästa löparen den snabbaste. Och det känns riktigt bra även om hen sällan kanske är den gladaste.

Om man håller på med något och tycker det är tråkigt så har jag väldigt svårt att förstå att man genom att läsa en bok skulle börja tycka att det är roligt.

Är ni så lättpåverkade?

Vill man tappa några kilon eller förbättra hälsan så tycker jag att det

Vad är problemet Krister?? Jag var tvungen att läsa igenom tråden extra noga för att försökas
Hitta dem du ställer frågor till.. Jag antog att du hittat inlägg där någon sa att han eller hon tar upp boken och läser några rader för att bli inspirerad. Men

Vilken politisk färg har du?

Jag tyckte om stora delar av boken.. Dock insåg jag ganska snabbt att berättartekniken inte skulle falla mig i smaken. Det jag är tacksam över är att jag på grund av boken stötte på caballo blancos memorial run här i Sverige

Finns inget problem. Jag framhöll bara att jag inte börjar tycka att något är roligt pga en bok om jag redan har testat det och tycker det är tråkigt.

Däremot kan givetvis en bok inspirera mig till att testa något som jag inte har provat tidigare.

Då tycker jag lite synd om dig som inte kan ändra dig!

Självklart kan jag ändra mig. Men det gör jag inte genom att läsa en bok.

Jag tycker t.ex. att fotboll är tråkigt. Jag har spelat fotboll många timmar och finner inget nöje i det. Att jag skulle ändra mig och plötsligt börja tycka att fotboll är roligt a