Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningBorn to run
You need to log in to create posts and topics.

Ditt resonemang är alltför dikotomt för att det ska vara intressant att fördjupa sig i.

Nu är jag inte ultralöpare, så jag hajar inte lingon. Vad betyder "tigs upp"?

Jag har läst boken två gånger och tyckte lika mycket om den båda gångerna.

Berättartekniken och de målande beskrivningarna av personerna och omgivningarna i kombination med alla namn och årtal gjorde att jag tyckte att den var väldigt underhållande. Spec

Peder: Synd för jag är ärligt nyfiken på hur en bok kan få människor att svänga från att hata löpning till att älska det. Har kanske missat något?

Born to Run verkar ju upplevas av många som en "frälsar"-bok och jag är nyfiken på hur det fungerar efterso

Det är möjligt att jag har missat något... Jag hittar inte i denna tråd där någon påstår sig hatat löpning och efter att ha läst boken börjat med löpning.
Däremot vet jag många som läst en bok och gjort radikala förändringar i sitt liv samt bibehållit de

Jag är nog ganska lite religiös, men tänk på den Boken! hur många ateister har i något sammanhang fått tag i Boken och blivit omvända?
Vi har ett modernare påfund... LCHF! Hur många icke troende, har inte fått tag på böcker i ämnet, känt sej träffade och

Jag tycker man kan likna det vid att man kan börja gilla ett band/en artist mycket mera efter att man sett en dokumentär om dom/den.

(t+) Peder

Jag får en känsla av att det är en bok som många tyckt om och ryckts med av, kanske alltför okritiskt. Men i takt med att "den breda massan" börjat läsa boken blev den plötsligt mindre creddig och folk börjar nu backa..."ja...sååå himla bra var den kanske

Jag började springa i VFF innan jag köpte och läste boken. Jag gillar den för berättarstilen/berättelsen och för att den förstärker tankar jag själv redan har om "det naturliga"¹, att vi inte föds med skor t.ex. Jag håller dock med belackarna om att den ä