Quote from Guest on 25 December 2009, 00:24http://www.facebook.com/home.php?ref=lo#/group.php?gid=45841099287&ref=nf
Ett bra sätt att väcka debatt är ju att få stora användargrupper på Facebook numera. Om ni alla som är med där går med i denna grupp och FRAMFÖRALLT bjuder in alla era vänner så ka
http://www.facebook.com/home.php?ref=lo#/group.php?gid=45841099287&ref=nf
Ett bra sätt att väcka debatt är ju att få stora användargrupper på Facebook numera. Om ni alla som är med där går med i denna grupp och FRAMFÖRALLT bjuder in alla era vänner så ka
Quote from ellen olsson on 25 December 2009, 00:34Jag har gett @SJ_AB lite synpunkter angående cyklar på tåg på Twitter. Ju fler desto bättre.
Jag har gett @SJ_AB lite synpunkter angående cyklar på tåg på Twitter. Ju fler desto bättre.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 00:35I´m in.
I´m in.
Quote from ellen olsson on 25 December 2009, 00:46Jag har bett @SJ_AB att kolla in gruppen och ta del av synpunkterna. De som twittrar verkar relativt mottagliga för synpunkter.
Jag har bett @SJ_AB att kolla in gruppen och ta del av synpunkterna. De som twittrar verkar relativt mottagliga för synpunkter.
Quote from Funbeat user on 25 December 2009, 10:08Nu har jag gått med i gruppen. Eftersom SJ inte kan ta mig från dörr till dörr med sina tåg, påverkas deras framtida framgångar av min möjlighet att ta med cykeln.
Nu har jag gått med i gruppen. Eftersom SJ inte kan ta mig från dörr till dörr med sina tåg, påverkas deras framtida framgångar av min möjlighet att ta med cykeln.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 00:20Lite ot men att starta användargrupper på Facebook är nog bara marginellt bättre än att ställa sig på balkongen och ropa.
Lite ot men att starta användargrupper på Facebook är nog bara marginellt bättre än att ställa sig på balkongen och ropa.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 06:44Det håller jag inte med om.
Det håller jag inte med om.
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 09:07Nu har jag gåt med i gruppen. Det är bra med liknande grupper , grupptrycket kan påverka till och med SJ. (H)
Nu har jag gåt med i gruppen. Det är bra med liknande grupper , grupptrycket kan påverka till och med SJ. (H)
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 09:14Gått med !
Gått med !
Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 12:46Man ska inte underskatta sociala media... Bra att du uppmärksammar gruppen Jonas! (t+)
Man ska inte underskatta sociala media... Bra att du uppmärksammar gruppen Jonas! (t+)