Quote from Funbeat user on 26 December 2009, 22:21Finns det idag exempel på snabbtåg med cykelplatser? Hur är det i frankrike, tyskland och spanien? På X2000 vågar jag lova att det aldrig kommer få plats en cykel tyvärr. Däremot borde förutsättningarna vara bättre på framförallt lok och vagnar och det ha
Finns det idag exempel på snabbtåg med cykelplatser? Hur är det i frankrike, tyskland och spanien? På X2000 vågar jag lova att det aldrig kommer få plats en cykel tyvärr. Däremot borde förutsättningarna vara bättre på framförallt lok och vagnar och det ha
Quote from Fredrik Närenfors on 27 December 2009, 17:39" Tror helt enkelt inte att det lönar sig att göra plats för cyklar istället för sittplatser."
Ända tills man inser att fler cyklister kommer resa med tågen om de får med sig cykeln.
Man kanske tom skulle kunna ställa cyklarna i en Trainer så kan cykli
" Tror helt enkelt inte att det lönar sig att göra plats för cyklar istället för sittplatser."
Ända tills man inser att fler cyklister kommer resa med tågen om de får med sig cykeln.
Man kanske tom skulle kunna ställa cyklarna i en Trainer så kan cykli
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 17:45Vem bokar möte med SJ? Jag är på. 😉
Vem bokar möte med SJ? Jag är på. 😉
Quote from Camilla Maunu on 27 December 2009, 17:48Varför då dessutom inte erbjuda cyklister - inte bara billigare biljett - utan en liten intjänad slant för varje genererad watt som för tåget framåt. (H)
Jag skulle lätt kunna hoppa på ett tåg och "arbeta" lite, tjäna några slantar och få träning i 4 tim
Varför då dessutom inte erbjuda cyklister - inte bara billigare biljett - utan en liten intjänad slant för varje genererad watt som för tåget framåt. (H)
Jag skulle lätt kunna hoppa på ett tåg och "arbeta" lite, tjäna några slantar och få träning i 4 tim
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:29Det kan hända att dom kontrar med att den iden "försvann" för hundra år sedan med dressinen... 😉 Men jag gillart !!!!! 🙂
Det kan hända att dom kontrar med att den iden "försvann" för hundra år sedan med dressinen... 😉 Men jag gillart !!!!! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:40"Ända tills man inser att fler cyklister kommer resa med tågen om de får med sig cykeln."
Med de senaste årens resandeutveckling så är tyvärr (?) tågen ganska välfyllda ändå.
Kan annars tänka mig en trainer på loket!
"Ända tills man inser att fler cyklister kommer resa med tågen om de får med sig cykeln."
Med de senaste årens resandeutveckling så är tyvärr (?) tågen ganska välfyllda ändå.
Kan annars tänka mig en trainer på loket!
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:46Gått med !
Gått med !
Quote from Funbeat user on 27 December 2009, 18:51Gått med 🙂
Gått med 🙂
Quote from Fredrik Närenfors on 27 December 2009, 19:31Visst är tågen välfyllda. Men de flesta tågen går det nog att hänga på fler vagnar.
Visst är tågen välfyllda. Men de flesta tågen går det nog att hänga på fler vagnar.
Quote from ellen olsson on 27 December 2009, 20:42Dessutom så går det att köra betydligt fler tåg.
Dessutom så går det att köra betydligt fler tåg.