Quote from Jonny Persson on 28 February 2012, 22:08Susanne: Det tackar jag för! Det är en del bibliotek här och där som tagit in den och det känns otroligt skoj.
Susanne: Det tackar jag för! Det är en del bibliotek här och där som tagit in den och det känns otroligt skoj.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 08:28Christian >> För dina behov kan du nog inte gå fel om du köper Mackans bok enligt vad jag hört, jag tänker slå till på den själv. Born to run kan du vänta med men den ska ändå läsas på ett tidigt stadium tycker jag då det är en fantastisk historia och väl
Christian >> För dina behov kan du nog inte gå fel om du köper Mackans bok enligt vad jag hört, jag tänker slå till på den själv. Born to run kan du vänta med men den ska ändå läsas på ett tidigt stadium tycker jag då det är en fantastisk historia och väl
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 08:39Var kan man köpa Mackans bok? Letat på nätet med ej hittat (sökt på isbn-nr)? Någon som vet var? 🙂
Var kan man köpa Mackans bok? Letat på nätet med ej hittat (sökt på isbn-nr)? Någon som vet var? 🙂
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 09:07http://www.sapiens.se/
Quote from Christer Berg on 29 February 2012, 18:29Hade tänkt köpa Mackans bok och låna Born to Run på biblioteket.
Hade tänkt köpa Mackans bok och låna Born to Run på biblioteket.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 18:34Du hittar förmodligen även Murakamis "Vad jag pratar om..." på biblioteket.
Du hittar förmodligen även Murakamis "Vad jag pratar om..." på biblioteket.
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 19:04Den sistnämnda boken blev jag aldrig klok på. Någon som tycker den var bra?
Den sistnämnda boken blev jag aldrig klok på. Någon som tycker den var bra?
Quote from Jonny Persson on 29 February 2012, 19:09Kul Christian och Sara! 🙂
Kul Christian och Sara! 🙂
Quote from Christer Berg on 29 February 2012, 19:19Då var boken beställd med tanke på slöposten kommer boken på onsdag eller något :@
Då var boken beställd med tanke på slöposten kommer boken på onsdag eller något :@
Quote from Funbeat user on 29 February 2012, 20:21"Vad jag pratar om..." blev jag inte heller klok på. Tyckte det var mest pladdrande, och näst intill inget heller av att förmedla nån skön high-känsla (tänker på några av Mackans beskriveningar, typ från Boston),
"Vad jag pratar om..." blev jag inte heller klok på. Tyckte det var mest pladdrande, och näst intill inget heller av att förmedla nån skön high-känsla (tänker på några av Mackans beskriveningar, typ från Boston),