Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Fast jag tänkte på två cm hård fastfrusen snö på en skogsstig eller en sjöis, i midvintersol och ett par minusgrader.

"två cm hård fastfrusen snö på en skogsstig" - kan föredras Anders!

Anders.
Det enda marathonlopp jag vunnit gick på en isbana. Vid sidan fanns ett lager med kornig issnö. Där sprang jag.
De bättre tog kortaste väg = muskelbristningar.

Vinnartid - mediokra 3:27:27.

Som svensk så har jag sprungit en hel del vintrig vin

Jag saknar

1. Trackless terrain...

Håller med om att snö är underskattat!

KG, alla tider är lite relativa.

Min bästa tid på distans är 1.51 på 20 km. Nu är jag ju o-distansig kille, som inte har några bra resultat alls på sträckor över milen. Men det resultatet är jag nöjd med. Hade inte varit någon bra tid alls, om det inte

Det var väldigt oklart om listan var rangordnad efter "Trevligaste terräng" eller "Nyttigast för kroppen terräng" eller "Effektivaste tränings-terräng"

Lite både och i inledningen och texten tyckte jag...

Anders: Det där var en av de bättre "om inte om hade varit" jag läst. 🙂 Du får springa den där halvmaran under 1:30 i stället.

De flesta underlag utom brunmodd och is har sin tjusning i min värld. Våga variera!

Det är för få barfotalöpare på vintern i Sverige.

Mackan, det var 1976 o jag var aktiv som 400-löpare o i diverse bollsporter. Som 55-åring med fotskada är jag nöjd med 1.51 utan "om".

Anders B: Jag svarade ju bara på Oskars fråga.
(avdelningen Var inte så sabla tråkig nu... (H) )

Edit säger att om det finns flera Anders i samma tråd lär man addressera noggrannare...