Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 18:21Jessie, tycker din kommentar var bra!
Slipper man åtminstone en del av gravitationen blir nog löpningen mycket behagligare:-)
Jessie, tycker din kommentar var bra!
Slipper man åtminstone en del av gravitationen blir nog löpningen mycket behagligare:-)
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 18:26Vilka på det här forumet har erfarenhet av kolstybb (Cinders)?
Vilka på det här forumet har erfarenhet av kolstybb (Cinders)?
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 18:40Vi sprang i skolan på kolstybb.
Vi sprang i skolan på kolstybb.
Quote from Jonny Persson on 10 October 2012, 18:53Anders: Du är ursäktad med fotskadan, dock inte med åldern. Min kompis Göran är 54 år och sprang Berlin Marathon på 2:50 häromdagen. Han är fortfarande under utveckling!
Jag har erfarenhet av kolstybb och "rödstybb". Brukar köra 400-ingar på sånt med spi
Anders: Du är ursäktad med fotskadan, dock inte med åldern. Min kompis Göran är 54 år och sprang Berlin Marathon på 2:50 häromdagen. Han är fortfarande under utveckling!
Jag har erfarenhet av kolstybb och "rödstybb". Brukar köra 400-ingar på sånt med spi
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 18:57Senast i september förra året i St. Ingbert/Saarbrücken var det kolstybb.
Ett "sprintlopp" - 24H. 🙂Ser "Mackans" inlägg.
Håller med. Kolstybb gillar jag bättre än tartan.
Nu är tartan ju snabbare - typ 1 sek på 400 meter. Sägs det.
Senast i september förra året i St. Ingbert/Saarbrücken var det kolstybb.
Ett "sprintlopp" - 24H. 🙂
Ser "Mackans" inlägg.
Håller med. Kolstybb gillar jag bättre än tartan.
Nu är tartan ju snabbare - typ 1 sek på 400 meter. Sägs det.
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 20:54Vi sprang _utanför_ skolan på kolstybb.
Kolstybben låg alltså inte inne i skolan utan kring en gräsmatta där andra spelade fotboll.
Vi sprang _utanför_ skolan på kolstybb.
Kolstybben låg alltså inte inne i skolan utan kring en gräsmatta där andra spelade fotboll.
Quote from Elias Engqvist on 10 October 2012, 22:19Det var kolstybb på 50-talet på det som sedermera skulle bli Grimsta IP också! Där sprang jag 60m bland de snabbaste i skolan (förstås)
Det var kolstybb på 50-talet på det som sedermera skulle bli Grimsta IP också! Där sprang jag 60m bland de snabbaste i skolan (förstås)
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 22:48Va, finns det inga kolstybb-banor längre?
Va, finns det inga kolstybb-banor längre?
Quote from Funbeat user on 10 October 2012, 23:08Ekaråsen i Lilla Edet. Bl. a.
Där arrangerade jag ett 6H för några år sedan.Marcus måste ju känna till en - minst.
Ekaråsen i Lilla Edet. Bl. a.
Där arrangerade jag ett 6H för några år sedan.
Marcus måste ju känna till en - minst.
Quote from Funbeat user on 11 October 2012, 00:44Vi har ett kolstybbspår (elljus) hemma i byn.
Vi har ett kolstybbspår (elljus) hemma i byn.