Quote from Guest on 5 January 2013, 17:14Vad räknas som en bra miltid för en tjej? Men tjej 22 tränar relativt mycket bl.a. löpning och styrka 5-6 ggr i veckan. Idag sprang jag på 51 minuter, var inte helt död efteråt och maxade inte riktigt. Vad tror ni man kan komma ner till med rätt träning?
Vad räknas som en bra miltid för en tjej? Men tjej 22 tränar relativt mycket bl.a. löpning och styrka 5-6 ggr i veckan. Idag sprang jag på 51 minuter, var inte helt död efteråt och maxade inte riktigt. Vad tror ni man kan komma ner till med rätt träning?
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 17:24Dög inte svaren du fick här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1285088 ? 😉
Dög inte svaren du fick här: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=1285088 ? 😉
Quote from Elias Engqvist on 5 January 2013, 18:15Erik vad har du gjort? Hon gick ur funbeat direkt!
🙂
Erik vad har du gjort? Hon gick ur funbeat direkt!
🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 18:33Neeeeej, vad har jag gjort?!?
BILD:www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif
Neeeeej, vad har jag gjort?!?
BILD:www.funbeat.se/_images/smiley/012.gif
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 18:35Hon kommer nog tillbaka när hon gör sub 45 på milen.
Hon kommer nog tillbaka när hon gör sub 45 på milen.
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 18:54Snart får du egna hattrådar med Surmupparna som lök på surströmmingen.
Snart får du egna hattrådar med Surmupparna som lök på surströmmingen.
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 19:29Det är ju som vanligt - man ska springa sin egen ålder på milen. Och sin egen ålder + 5 min om man är tjej. Så 27 minuter är det självklara svaret på frågan. DET är en bra tid.
🙂
Det är ju som vanligt - man ska springa sin egen ålder på milen. Och sin egen ålder + 5 min om man är tjej. Så 27 minuter är det självklara svaret på frågan. DET är en bra tid.
🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 19:38Och nu ser jag genast fram emot sena eller min 50 årsdag och tycker det är synd att det ligger så långt bort i tiden!
Och nu ser jag genast fram emot sena eller min 50 årsdag och tycker det är synd att det ligger så långt bort i tiden!
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 19:44Linda, jag fyller 50 i år och mig passar principen utmärkt… 🙂
Linda, jag fyller 50 i år och mig passar principen utmärkt… 🙂
Quote from Funbeat user on 5 January 2013, 20:35och fyller man 59år i år känns det löjligt enkelt.
och fyller man 59år i år känns det löjligt enkelt.