Quote from Catharina Brattlin on 12 January 2013, 21:23OK, då var jag tant till 25 års ålder. SEN blev jag tjej!
😉
OK, då var jag tant till 25 års ålder. SEN blev jag tjej!
😉
Quote from Funbeat user on 12 January 2013, 22:59Vaddå, tant är en hederstitel för att uttrycka respekt - och f ö är jag en alldeles äkta tant i egenskap av faster till mina brorsbarn (H)
Springer man under 50 minuter vid 50 års ålder är man en TUFF Tant!
Vaddå, tant är en hederstitel för att uttrycka respekt - och f ö är jag en alldeles äkta tant i egenskap av faster till mina brorsbarn (H)
Springer man under 50 minuter vid 50 års ålder är man en TUFF Tant!
Quote from Catharina Brattlin on 12 January 2013, 23:05Jag har varit moster/faster i 12 år, men jag kan ff inte kalla mig själv Tant. No way in hell!
😉
Jag har varit moster/faster i 12 år, men jag kan ff inte kalla mig själv Tant. No way in hell!
😉
Quote from Funbeat user on 13 January 2013, 03:39Sant Lingling.
På vår gård hemma finns en ung herre (typ 4) som för några månader sedan stirrade på mig storögt och ljudligt utbrast: "Där kommer den GAMLA farbrorn!" I bestämd form. Det var liksom inget snack om att det fanns flera gamla farbröder, uta
Sant Lingling.
På vår gård hemma finns en ung herre (typ 4) som för några månader sedan stirrade på mig storögt och ljudligt utbrast: "Där kommer den GAMLA farbrorn!" I bestämd form. Det var liksom inget snack om att det fanns flera gamla farbröder, uta
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 06:55Tjejen Evy Palm sprang Tjejmilen på 55 minuter förra året när hon fyllde 70.
Jag - en yogatant
Tjejen Evy Palm sprang Tjejmilen på 55 minuter förra året när hon fyllde 70.
Jag - en yogatant
Quote from Funbeat user on 14 January 2013, 09:13Evy hade ju t om yrkestiteln "tant" 😉 Mattant. Så hon är självklart en supertant 🙂
Evy hade ju t om yrkestiteln "tant" 😉 Mattant. Så hon är självklart en supertant 🙂